پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

لندین به روز رسانی شد: فروش ساده و سریع محصول در صفحه فرود

الهه صالحی الهه صالحی
23 آبان 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لندین به روز رسانی شد: فروش ساده و سریع محصول در صفحه فرود
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جدیدترین بروزرسانی لندین، امکانی در اختیار همۀ کسب‌وکارها و افرادی قرار می‌دهد که با ساخت تنها یک صفحه، فروش محصولات و خدمات خود را آغاز کنند.

به گزارش دی‌ام برد، لندین به کاربر کمک می‌کند تا به جای درگیری برای ساخت فروشگاه، با ساخت تنها یک صفحه، فروش محصولات و خدمات خود را آغاز کند. با اضافه شدن درگاه پرداخت و بخش فروشگاه به لندینگ پیج‌ساز لندین، کسب‌وکارها حالا می‌توانند به راحتی «صفحه فرود» خود را به یک «صفحه فروش» تبدیل کنند.

به کمک بخش فروشگاه لندین، کاربران می‌توانند به آسانی انواع کالاهای فیزیکی» و «محصولات دیجیتال» را به صفحات فرود خود اضافه کرده و با اتصال به درگاه پرداخت، برای فروش محصولات، خدمات و کالاهای خود اقدام کنند.

صفحات فرود لندین امکان فروش هرگونه کالای فیزیکی مانند پوشاک، انواع محصولات دست‌ساز را برای کسب‌وکارهای کوچک و خانگی فراهم کرده، کسب و کارهایی که برای فروش محصولات و کالاهای خود به یک پلتفرم ساده و کارآمد نیاز دارند.

همچنین افراد و کسب‌وکارها می‌توانند محصولات دیجیتال خود مانند ایبوک‌ها، نرم‌افزارها‌، محتواها و دوره‌های آموزشی،… را به آسانی از طریق بخش فروشگاه لندین به صفحات فرود اضافه کرده و به فروش برسانند.

امکان اتصال صفحه فرود به درگاه پرداخت همچنین این فرصت را در اختیار فریلسنرها، اینفلوئنسرها، خیریه‌ها و موسسات نیکوکاری قرار می‌دهد تا از صفحه فرود خود به عنوان پلتفرمی برای «دریافت حمایت‌های مالی» استفاده کنند. «فروش بلیت» رویدادهای آنلاین و آفلاین نیز یکی دیگر از فرصت‌هایی است که بروزرسانی جدید لندین در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در این بروزرسانی تغییری در فرایند طراحی، ساخت و انتشار صفحات فرود لندین ایجاد نشده است و کاربران همچنان می‌توانند به آسانی و تنها با چند کلیک صفحه فرود خود را ساخته، محصولات خود را اضافه کرده و آن را به درگاه پرداخت متصل کنند.

در حال حاضر اتصال به درگاه‌های پرداخت «زیبال»، «وندار» و «زرین‌پال» در لندین امکان‌پذیر است؛ کاربران لندین می‌توانند به راحتی از طریق «کد مرچنت»، صفحات فرود خود را به درگاه‌ پرداخت مورد نظرشان متصل کنند.

در این بروزرسانی همچنین یک «پنل مدیریت سفارش‌ها» ایجاد شده است تا کاربران بتوانند به صورت اختصاصی، فروش‌ها و سفارش‌های خود را زیر نظر گرفته و مدیریت کنند.

امکانات بروزرسانی جدید لندین تنها برای اکانت‌های دارای پکیج تجاری، حرفه‌ای و پیشرفته در دسترس است. به دنبال این بروزرسانی، مدل قیمت‌گذاری پکیج‌های لندین نیز دستخوش تغییر شده‌اند. برای استفاده از امکانات جدیداین پلتفرم می‌توانید وارد اکانت خود شوید با استفاده از کد تخفیف store اکانت خود را ارتقا داده و از این به روز رسانی استفاده کنید.

 

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات