سنجاب
اخبار
در زمانی که باید، در جایی که باید حضور داشته باش

خودرو ۴۵ کمپین دیجیتال اجرا کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
16 دی 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خودرو ۴۵ کمپین دیجیتال اجرا کرد

خودرو۴۵ باهدف افزایش آگاهی از برند و برجسته‌کردن اهمیت زمان و تجربه در فروش خودرو کمپین تبلیغاتی اجرا کرد؛ خودرو۴۵ تلاش کرده است در این کمپین روی کسب ایمپرشن تمرکز کند.

به گزارش دی‌ام برد، باتوجه‌به اینکه نیمه دوم سال عموماً زمان طلایی برای خریدوفروش خودرو محسوب می‌شود، پلتفرم خودرو۴۵ سعی کرده تا کمپینی مناسب این بازه طراحی کند. به گفته روابط‌عمومی خودرو۴۵ این کمپین در قالب ویدئوهای تبلیغاتی اجرا شده است.

هدف ما کسب ایمپرشن بود

پوریا غفاری مدیر مارکتینگ خودرو۴۵ دررابطه‌با این کمپین به دی‌ام برد گفت: «برای ما مهم بود که در خروجی نهایی، جدای از استراتژی پوزیشنینگ برند، ماهیت ذاتی پلتفرم هم در نظر گرفته شود (جذابیت در آغاز، سرعت و تمپوی بالا، پیام شفاف و کافی). سعی داشتیم تا اهمیت زمان در پروسه فروش خودرو و تجربه زیسته افراد در این فرایند را برجسته کنیم. اکثر فرایند پیش‌تولید این کمپین از ایده و استراتژی تا شعار و سناریو، به‌صورت داخلی انجام شد و تولید آن برون‌سپاری شد.»

خودرو ۴۵ کمپین دیجیتال اجرا کرد 1

پوریا غفاری

او ادامه داد: «ما برای این کمپین نگاه پرفورمنسی نداشته و به دنبال کسب بالاترین میزان اکسپوژر بودیم. می‌توان گفت تا این لحظه به اهداف تعیین‌شده نزدیک هستیم.»

غفاری همچنین اشاره کرده است که میزان جذابیت ویدئو (نرخ افرادی که ویدئو را کامل تماشا کرده‌اند به تعداد کل تماشاگران) بالاتر از پیش‌بینی اولیه بوده.

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

ادزتو