KFC درهای ورودی فروشگاههای خود را حذف کرد
KFC در یک اقدام خلاقانه، درهای ورودی فروشگاههای خود را حذف کرد تا به مشتریان ثابت کند شعبههای این برند شبانهروزی و بدون تعطیلی هستند و بنابراین نیازی به در ورودی ندارند.
به گزارش دیام برد، KFC این بار نیز با یک کمپین خلاقانه، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این برند در تازه ترین کمپین تبلیغاتی خود درهای ورودی شعبات خود را حذف کرد تا به مخاطبان نشان دهد خدمات این فروشگاه شبانه روزی و به صورت ۲۴ ساعته بوده و بنابراین هیچ نیازی به در ندارد. این حرکت جالب، در حقیقت تأکیدی بر شعار همیشگی کی اف سی است که هیچگاه تعطیل نمیشود و مشتریان در هر ساعتی از شبانهروز میتوانند با خیال راحت به آن مراجعه کنند.
کیافسی با طراحی این کمپین جدید که «Out-Door» نام دارد، پس از حذف درهای ورودی رستورانهایش، آنها را به بیلبوردهای تبلیغاتی تبدیل کرده که حاوی پیامهای جالبی مانند “وقتی هیچوقت تعطیل نمیشویم، چه نیازی به در داریم؟” هستند.
این بیلبوردها نه تنها بر خدمات ۲۴ ساعته KFC تاکید دارند، بلکه شامل کدهای QR نیز هستند که مشتریان میتوانند با اسکن کردن آن در هر ساعت از شبانه روز، به نزدیک ترین شعبه کی اف سی هدایت شوند. این اقدام نوآورانه تجربهای راحت، خلاقانه و جذاب برای مشتریان فراهم کرده که فراتر از تبلیغات رایج امروزی است.