دی ام برد
اخبار
برای تأکید بر خدمات ۲۴ ساعته

KFC درهای ورودی فروشگاه‌های خود را حذف کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
بهمن ۱۵, ۱۴۰۳
زمان مطالعه: 2 دقیقه
KFC درهای ورودی فروشگاه‌های خود را حذف کرد

KFC در یک اقدام خلاقانه، درهای ورودی فروشگاه‌های خود را حذف کرد تا به مشتریان ثابت کند شعبه‌های این برند شبانه‌روزی و بدون تعطیلی هستند و بنابراین نیازی به در ورودی ندارند.

به گزارش دی‌ام برد، KFC این بار نیز با یک کمپین خلاقانه، توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این برند در تازه ترین کمپین تبلیغاتی خود درهای ورودی شعبات خود را حذف کرد تا به مخاطبان نشان دهد خدمات این فروشگاه شبانه روزی و به صورت ۲۴ ساعته بوده و بنابراین هیچ نیازی به در ندارد. این حرکت جالب، در حقیقت تأکیدی بر شعار همیشگی کی اف سی است که هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود و مشتریان در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانند با خیال راحت به آن مراجعه کنند.

KFC درهای ورودی فروشگاه‌های خود را حذف کرد 1

کی‌اف‌سی با طراحی این کمپین جدید که «Out-Door» نام دارد، پس از حذف درهای ورودی رستوران‌هایش، آن‌ها را به بیلبوردهای تبلیغاتی تبدیل کرده که حاوی پیام‌های جالبی مانند “وقتی هیچ‌وقت تعطیل نمی‌شویم، چه نیازی به در داریم؟” هستند.

KFC درهای ورودی فروشگاه‌های خود را حذف کرد 2

این بیلبوردها نه تنها بر خدمات ۲۴ ساعته KFC تاکید دارند، بلکه شامل کدهای QR نیز هستند که مشتریان می‌توانند با اسکن کردن آن در هر ساعت از شبانه روز، به نزدیک ترین شعبه کی اف سی هدایت شوند. این اقدام نوآورانه تجربه‌ای راحت، خلاقانه و جذاب برای مشتریان فراهم کرده که فراتر از تبلیغات رایج امروزی است.

KFC درهای ورودی فروشگاه‌های خود را حذف کرد 3

افراک
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات
افراک