پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

یکتانت، تبلیغات کلیدواژه‌ای را به سرویس‌های خود اضافه کرد

مه‌گل غیوری مه‌گل غیوری
19 تیر 1399
زمان مطالعه: 1 دقیقه
یکتانت، تبلیغات کلیدواژه‌ای را به سرویس‌های خود اضافه کرد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یکتانت (پلتفرم تبلیغات آنلاین)‌، از سرویس جدیدی به نام تبلیغات کلیدواژه‌ای رونمایی کرد. این سرویس کمک می‌کند تا تبلیغات تنها در صفحه‌هایی نمایش داده شوند که در عنوان و یا متادیسکریپشن‌‍‌شان، کلیدواژه‌هایی وجود دارد که تبلیغ‌کنندگان از قبل انتخاب کرده‌اند.

برای مثال، یک کارگزاری بورس می‌تواند برای تبلیغات خود، تنها در صفحاتی که شامل واژه‌هایی مانند سهام، عرضه اولیه، کد بورسی و … هستند، نمایش بگیرد. بنابراین، بازدیدکنندگان یک صفحه درست در زمانی که مشغول مطالعه مطلب مورد نظر خود هستند، تبلیغی مرتبط را مشاهده می‌کنند. این امر، باعث می‌شود که تبلیغات به صورت هدفمندتری به دست مخاطبان خود برسند.

این روش تبلیغ، می‌تواند برای کسب و کارهای B2B و کسب و کارهایی که براساس ماهیت محصولات یا خدماتشان، مخاطبان خاصی دارند، بسیار مفید واقع شود.

یکتانت، تبلیغات کلیدواژه‌ای را مکمل تبلیغات گوگل ادز نیز عنوان کرده است. زیرا به کمک این سرویس، کسب و کارها می‌توانند افرادی که کلیدواژه مرتبط به حوزه فعالیت آن‌ها را در گوگل جست‌و‌جو کرده‌اند و در صفحات وبسایت‌های نمایش‌دهنده همکار یکتانت فرود آمده‌اند را نیز جذب کنند.

برای آشنایی بیشتر با تبلیغات مبتنی بر کلیدواژه یکتانت اینجا کلیک کنید.

بخوانید  انجمن تجارت الکترونیک: خطر نابودی بیش از ۴۰۰ هزار کسب‌وکار با قطع دسترسی به اینستاگرام
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مه‌گل غیوری
مه‌گل غیوری
از کلاس‌های دانشگاه فهمیدم که به بازاریابی علاقه دارم. دنبالش کردم تا رسیدم به دیجیتال مارکتینگ. به دیـ ام برد پیوستم تا هر روز از هم یاد بگیریم.
نظرات

اسمارتک