سنجاب
اخبار

کمپین دیجیتال خدمات پس از فروش کرمان موتور در صفحه اصلی و انتظار اسنپ

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
1 بهمن 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپین دیجیتال خدمات پس از فروش کرمان موتور در صفحه اصلی و انتظار اسنپ

در روزهای گذشته کاربران تهرانی اسنپ پس از ورود به اپلیکیشن و ثبت درخواست سفر خود، شاهد تبلیغاتی از خدمات پس از فروش کرمان موتور بودند. کرمان موتور این کمپین جدید را با همکاری اسنپ و که به مدت یک هفته(چهارشنبه 26 دی الی 29 دی)، در سه جایگاه اصلی اپلیکیشن اسنپ شامل تاپ بنر، اسلایدر و صفحه انتظار خودرو به اجرا دراورد. واحد بازاریابی کرمان موتور اعلام کرد که هدف اصلی این کمپین، افزایش آگاهی نسبت به خدمات پس از فروش یکپارچه این برند، بوده است.

کمپین دیجیتال خدمات پس از فروش کرمان موتور در صفحه اصلی و انتظار اسنپ 1

همچنین، طبق اعلام واحد بازاریابی کرمان موتور، اسنپ بستری مناسبی برای تبلیغات هدفمند است و کرمان موتور از این پلتفرم برای جذب مخاطبان تهرانی استفاده کرده و پیام‌های تبلیغاتی خود را در نقاط مختلف اپلیکیشن اسنپ به نمایش گذاشته است: در تاپ بنر برای جذب بیشترین توجه، در اسلایدر برای نمایش دائمی تبلیغات به کاربران جستجوگر، و در صفحه انتظار دریافت سرویس اسنپ برای افزایش تعامل در زمان انتظار.

کمپین دیجیتال خدمات پس از فروش کرمان موتور در صفحه اصلی و انتظار اسنپ 2

مطابق گزارش واحد بازاریابی کرمان موتور به دی‌ام برد، هدف این کمپین دو بخش اصلی داشته است: اولین هدف، ایجاد آگاهی در میان کاربران جدید در مورد خدمات کرمان موتور و دومین هدف، آزمایش بستر تبلیغاتی اسنپ به منظور ارزیابی اثربخشی تبلیغات و جمع‌آوری داده‌ها برای برنامه‌ریزی کمپین‌های آتی.

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

فرزاد معلم
فرزاد معلم

واقعا بر چه اساسی این جایگاه تبلیغاتی گرون قیمت انتخاب شده؟

ادزتو