پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها
یک کمپین گوریلای جدید

کلیدهای واقعی برای معرفی نماد «کلید» کارگزاری آگاه

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
1 مهر 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کلیدهای واقعی برای معرفی نماد «کلید» کارگزاری آگاه
زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارگزاری آگاه محصول جدیدی با نام صندوق املاک و مستغلات را ارائه کرده که همان‌طور که از نامش پیداست امکان سرمایه‌گذاری در املاک از طریق پذیره‌نویسی و خرید سهام مربوطه را به کاربران می‌دهد. پذیره‌نویسی این نماد جدید از ۷ مهر آغاز می‌شود.

چرا نماد «کلید»

می‌دانیم که مسکن همواره یه گزینه جذاب برای حفظ ارزش سرمایه در مقابل تورم بوده و در بلندمدت هم بازدهی بالایی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است.با این توصیف، «کلید» می‌تواند نماد بورسی جذابی در بازار سرمایه ایران باشد.

همان‌طور که می‌توان حدس زد، مزیت اصلی سرمایه‌گذاری در بخش املاک از طریق این نماد نسبت به خرید ملک، یکی امکان خرید با بودجه اندک (از صد هزار تومان) و مزیت دیگر نقد‌شوندگی بالا خواهد بود. 

کمپین گوریلای کارگزاری آگاه

کارگزاری آگاه در راستای معرفی این محصول جدید به مخاطبان هدفش یک کمپین گوریلا اجرا کرده است که طی آن یک کلید واقعی به همراه یک فلایر در ابعاد کارت که حاوی توضیحات و راه‌های ارتباطی است، روی برف‌پاکن خودروها قرار داده شده است.

کلیدهای واقعی برای معرفی نماد «کلید» کارگزاری آگاه 1

نوع دیگری از این فلایرها اندکی متفاوت است، کلید به جای قرار گرفتن روی کارت با یک بند مانند جاکلیدی به کاغذ متصل شده و که این‌ها بجای قرار گرفتن روی شیشه‌های اتومبیل‌ها به رهگذران معابر خاصی داده می‌شود.

کلیدهای واقعی برای معرفی نماد «کلید» کارگزاری آگاه 2

به گزارش روابط عمومی کارگزاری آگاه این کمپین در شهرهای تهران، کرج، مشهد، یزد، دزفول و لارستان و در حال اجراست. این کمپین تلاش می‌کند تا از طریق وجود یک المان فیزیکی و آشنای غیرکاغذی توجه مخاطب را جلب کرده و پیامش را به او برساند. نظر شما راجع به این کمپین چیست؟

کلیدهای واقعی برای معرفی نماد «کلید» کارگزاری آگاه 3

پاکت
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

پلاتین