![هدف ما ایجاد تعامل با مخاطب، در عین سادگی کمپین بود 8 هدف ما ایجاد تعامل با مخاطب، در عین سادگی کمپین بود](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2025/02/IMG_20250212_013435_613-300x189.jpg)
کمپین کارنامه ۲۷۰ میلیون بازدید و رشد ۱۷۱ درصدی در شاخص جستوجو به همراه داشت
![کمپین کارنامه ۲۷۰ میلیون بازدید و رشد ۱۷۱ درصدی در شاخص جستوجو به همراه داشت 1 کمپین کارنامه ۲۷۰ میلیون بازدید و رشد ۱۷۱ درصدی در شاخص جستوجو به همراه داشت](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2025/02/کارنامه-1.png)
فهرست مطلب
کمپین تبلیغاتی «کارنامه» با هدف افزایش آگاهی از این برند، در شهر تهران اجرا شد. کارنامه در این کمپین قصد داشته تا تصویر جدیدی از خدمات خود ارائه دهد و سرویسهایی مانند فروش خودرو با دستیار اختصاصی و خرید قسطی را به مخاطبان معرفی کند. طبق اعلام این پلتفرم، این کمپین بیش از ۲۷۰ میلیون بازدید و رشد ۱۷۱ درصدی شاخص جستوجوی کلمات مرتبط با این برند را، به همراه داشته است.
به گزارش دیام برد، کمپین تبلیغاتی «کارنامه» در سطح شهر تهران اجرا شد. طبق اعلام این پلتفرم، هدف اصلی کمپین افزایش آگاهی از این برند در شهر تهران بوده است.به گفته کارنامه، این کمپین در رسانههای آنلاین و آفلاین بیش از ۲۷۰ میلیون بازدید (ایمپرشن) کسب کرده و شاخص جستوجوی کلمات مرتبط با این برند، ۱۷۱ درصد افزایش یافتهاند.
![کمپین کارنامه ۲۷۰ میلیون بازدید و رشد ۱۷۱ درصدی در شاخص جستوجو به همراه داشت 2 کمپین کارنامه ۲۷۰ میلیون بازدید و رشد ۱۷۱ درصدی در شاخص جستوجو به همراه داشت 1](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2025/02/کارنامه۲.png)
«کارنامه» که پیشتر بهعنوان ارائهدهنده خدمات کارشناسی خودرو شناخته میشد، با اجرای این کمپین قصد داشته تا تصویر جامعتری از خدمات خود ارائه دهد. این پلتفرم تلاش کرده علاوه بر خدمات کارشناسی، سرویسهایی مانند فروش خودرو با دستیار اختصاصی و خرید قسطی را به مخاطبان معرفی کند. بر اساس اعلام «کارنامه»، این تغییر با هدف تثبیت جایگاه برند در ذهن مخاطبان انجام شده تا این پلتفرم نهتنها بهعنوان مرجع کارشناسی، بلکه بهعنوان یک راهکار جامع در حوزه خرید و فروش خودرو شناخته شود.
در این کمپین، «کارنامه» تلاش کرده خدمات خود را از دیدگاه کاربران روایت کرده و با تمرکز بر پرسشهای پرتکرار، ویژگیها و مزایای خود را معرفی کند.
![کمپین کارنامه ۲۷۰ میلیون بازدید و رشد ۱۷۱ درصدی در شاخص جستوجو به همراه داشت 3 کمپین کارنامه ۲۷۰ میلیون بازدید و رشد ۱۷۱ درصدی در شاخص جستوجو به همراه داشت 2](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2025/02/کارنامه-۳.png)
هدف اصلی افزایش آگاهی از برند بود
حامد نورزاد؛ مدیر ارشد مارکتینگ کارنامه در رابطه با این کمپین گفت: «هدف اصلی ما از اجرای این کمپین، افزایش آگاهی از برند کارنامه بود. کارنامه بهواسطه خدمات متنوع خود در نقطه معامله خودرو ایستاده و مواجهه مستقیمی با دغدغه مشتریان بازار خودرو دارد. کیفیت و مزایای خدمات کارنامه میتواند تجربه متفاوتی در معامله خودرو ایجاد کند؛ از طرفی هم هدف ما در این کمپین افزایش آگاهی از برند کارنامه و معرفی مستقیم خدمات بود، پس تصمیم گرفتیم در این کمپین از زاویه مخاطب و دغدغههای آنها روایت کنیم. همچنین با توجه به ترند شدن ابزارهای هوشمصنوعی و کاربرد متنوع آن در فضای مارکتینگ، بهجای استفاده از مدلهای انسانی از مدلهای تولیدشده توسط AI استفاده کردیم.»
![کمپین کارنامه ۲۷۰ میلیون بازدید و رشد ۱۷۱ درصدی در شاخص جستوجو به همراه داشت 4 کمپین کارنامه ۲۷۰ میلیون بازدید و رشد ۱۷۱ درصدی در شاخص جستوجو به همراه داشت 3](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2025/02/حامد-نورزاده.jpeg)
![افراک](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2025/02/afrak-125.gif)
مطالب پیشنهادی
![معرفی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ «سکودار» 14 معرفی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ «سکودار»](https://dmboard.media/wp-content/uploads/2025/02/1-800x533.jpg)