کمپین دیجیتال و تعاملی «هدف یه انتخاب دقیقه» جوجو باهدف آگاهی از برند اجرا شد
فهرست مطلب
برند «جوجو» با اجرای کمپین دیجیتال «هدف یه انتخاب دقیقه» تلاش کرده است تا محصولات خود را بهعنوان گزینهای مناسب برای سبک زندگی سالم معرفی کند. این کمپین با ارائه بازی تعاملی «گل یا پوچ» و بهرهگیری از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، به دنبال افزایش آگاهی از برند و تعامل بیشتر با مخاطبان است.
به گزارش دیام برد، برند «جوجو» کمپین دیجیتال خود را با شعار «هدف یه انتخاب دقیقه» از تاریخ ۳ تا ۲۸ آذر، با هدف ارتقای آگاهی از برند و تلاش برای معرفی محصولات خود بهعنوان انتخابی مناسب برای مصرفکنندگانی که به سبک زندگی سالم اهمیت میدهند، آغاز کرده است.میتوان دلیل مانور و تمرکز جوجو روی این موضوع را این نکته دانست که این برند همیشه ادعا کرده است که محصولاتش از محصولات از دانه مالت جو و رازک تهیه میشوند و در آنها هیچگونه رنگ مصنوعی به کار نرفته است.
کمپین جوجو بهصورت دیجیتال از طریق کانالهای اینستاگرام و لندینگپیج اجرا میشود و به گفته مدیر مارکتینگ این برند، ۸۰ درصد فعالیت کمپین از طریق اینستاگرام و ۲۰ درصد آن از طریق وبسایت (لندینگپیج) صورت گرفته است و برند جوجو تلاش کرده است تا پیام کمپین خود را از طریق تجربهای تعاملی در لندینگپیج اختصاصی این کمپین به مخاطبان منتقل کند.
تلاش جوجو برای ترندسواری روی بازی گل یا پوچ
در این لندینگپیج، کاربران میتوانند در بازی «گل یا پوچ»، یکی از بازیهای ترند امسال شرکت کنند. هدف جوجو از انتخاب این بازی، تأکید بر اهمیت انتخاب دقیق برای برنده شدن است. کاربران پس از ورود به لندینگپیج، شماره تلفن همراه خود را ثبت کرده و پس از تأیید، اطلاعاتی مانند نام، شهر محل زندگی و سن را وارد میکنند. سپس، چهار محصول جوجو بهعنوان تیپهای شخصیتی معرفی شده و کاربران باید یکی از آنها را انتخاب کنند. تصاویر این محصولات، مردانی با لباس رسمی و کژوال را نشان میدهد و ویژگیهای هر محصول بهعنوان ویژگیهای فردی آنها ذکر شده است.
جلب توجه کاربران به پیام کمپین از طریق بازی
این کمپین برای نفرات اول تا سوم جوایزی در نظر گرفته است. بازی هر ۱۲ ساعت یکبار فعال میشود و کاربران باید طی ۳۰ ثانیه تشخیص دهند که گل در کدام دست بازیگر قرار دارد. این روش، نهتنها کاربران را به تعامل بیشتری دعوت میکند بلکه بر پیام اصلی کمپین، یعنی اهمیت انتخاب دقیق، تاکید میکند.
همچنین کاربران برای دریافت «جان» یا همان فرصت بیشتر بازی کردن، به صفحه اینستاگرام جوجو هدایت میشوند همچنین میتوانند با دعوت از دوستان خود نیز فرصتهای بیشتری برای بازی و جمعآوری امتیاز کسب کنند.
هدف اصلی کمپین «هدف یه انتخاب دقیقه»، افزایش آگاهی از برند و تشویق به انتخابهای آگاهانه و دقیق است. برند جوجو با استفاده از استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای تعاملی، بهدنبال تثبیت جایگاه خود در بازار و معرفی محصولاتش بهعنوان گزینهای سالم برای مصرفکنندگان است. انتظار میرود این کمپین علاوه بر افزایش تعامل کاربران، فرهنگ انتخابهای دقیق را در زندگی روزمره و در انتخاب نوشیدنیها تقویت کند.