پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

معرفی ابزاری به نام Jigsaw’s Outline، راه دیگری از گوگل برای کاهش اثرات تحریم‌ها علیه ایران

مرجان عبدی مرجان عبدی
9 مهر 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معرفی ابزاری به نام Jigsaw’s Outline، راه دیگری از گوگل برای کاهش اثرات تحریم‌ها علیه ایران
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش رسانه راه پرداخت، روز بیست و هشتم سپتامبر حساب رسمی شرکت گوگل در صفحه توییتر خود نوشت: «این هفته گزارش‌های زیادی از قطعی اینترنت در سراسر جهان به‌خصوص در بخش‌هایی از ایران به ما می‌رسد. بعد از لغو تحریم‌های حوزه تکنولوژی در ایران در شرکت Google، تیم‌هایی در تلاش هستند تا دسترسی به ابزار این شرکت را بهبود ببخشند.»

گوگل در ادامه این رشته‌توییت با بیان اینکه با همکاری با شرکای خود در حال بهبود و افزایش دامنه دسترسی به ابزار Jigsaw’s Outline است، نوشت: «این برنامه به افراد امکان می‌دهد با اجرای وی‌پی‌ان‌های خود بر محدودیت‌های ایجادشده غلبه کنند و با امنیت بیشتری به اینترنت دسترسی داشته باشند.»

همچنین درباره برنامه Jigsaw’s Outline گفته است این ابزار برای دسترسی راحت و ایمن به اطلاعات معرفی شده است. گوگل همچنین از تلاش برای حفظ ارتباط اینترنتی در ایران از طریق ابزار قدیمی‌تری نظیر Google Meet خبر داد.

این سرویس‌ها در حالی قرار است در آینده در اختیار کاربران داخل ایران قرار گیرد که احتمال فیلترینگ آنها وجود دارد.

برای نمونه سوم مهر هم سرویس google chat که به‌تازگی به خاطر رفع برخی تحریم‌های تکنولوژی علیه ایران، از سمت گوگل در اختیار کاربران قرار گرفته بود در جریان محدودیت روی بسیاری از سرویس‌های اینترنت از دسترسی خارج شد.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک