ابزار جدید هوش مصنوعی جتسئو و رپورتاژ ادز معرفی شد
فهرست مطلب
نشست خبری جت سئو و رپورتاژ ادز با هدف معرفی ابزار جدید تولید محتوا با هوش مصنوعی جت سئو و اعلام همکاری این دو پلتفرم برگزار شد؛ به گفته مدیران این دو پلتفرم ابزار جت سئو به صاحبان وبسایتها کمک میکند تا نقاط ضعف سئو، مشکلات فنی و کیفیت محتوا را شناسایی کرده و آنها را بهبود دهند.
به گزارش دیام برد، رضا شیرازی، بنیانگذار جتسئو در نشست خبری مشترک با رپورتاژ ادز که با هدف رونمایی از ابزار جدید جتسئو برگزار شد، گفت: «این ابزار به کاربران اجازه میدهد که با استفاده از هوش مصنوعی که در ابزار جت سئو اضافه شده است، به تولید محتوا بپردازند؛ این ابزار همچنین به صاحبان وبسایتها کمک میکند تا با آنالیز دقیق وبسایت خود، نقاط ضعف سئو و مشکلات فنی سایت را شناسایی کرده و راهکارهایی برای بهبود عملکرد آنها ارائه دهند. جت سئو، با ارائه گزارشهایی از وضعیت سئو، سرعت سایت، کیفیت محتوا و دیگر عوامل، بهعنوان یک دستیار تخصصی سئو عمل کرده و به صاحبان وبسایتها را در بهبود رتبهبندی صفحات در موتورهای جستجو کمک میکند.»
به گفته شیرازی از ویژگیهای کلیدی این ابزار میتوان به تحلیل سئو سایت، تحقیق کلمات کلیدی، ارائه ساختار محتوا، رهگیری رتبه کلمات کلیدی، شناسایی خطاهای فنی سایت و تحلیل رقبا اشاره کرد.
همکاری مشترک جت سئو و رپورتاژ ادز
در ادامه این نشست خبری، هادی شریفی، مدیر رپورتاژ ادز، گفت: «با تعطیلی ابزار الکسا و نبود جایگزینی مناسب برای اعتبارسنجی وبسایتها، پلتفرم رپورتاژ ادز به این نتیجه رسید که «رتبه جت سئو» که بر اساس میزان ورودی گوگل سایتها رتبهبندی میکند، میتواند جایگزین مناسبی برای این منظور باشد.»
به گفته شریفی، ازاینپس، «رتبه جت سئو» بهعنوان یکی از معیارهای اصلی برای اعتبارسنجی وبسایتها در پلتفرم رپورتاژ ادز استفاده خواهد شد.