کمپین بلکفرایدی جینوست ۳۲۰ هزار مشتری جدید جذب کرد
فهرست مطلب
جین وست در بلکفرایدی امسال کمپینی را با عنوان Black Fire و با شعار «سرتاپا جین وست» برگزار کرد. این کمپین در فازهای دیجیتال و محیطی به اجرا درآمد و توانست بیش از ۲۰ میلیون ویو و جذب ۳۲۰ هزار مشتری جدید را برای جین وست به ارمغان آورد.
به گزارش دیام برد، کمپین Black Fire جین وست از تاریخ ۳ تا ۹ آذر با شعار «سرتاپا جین وست» و همزمان با رویداد جهانی Black Friday در سراسر دنیا اجرا شد. جین وست هدف از اجرای این کمپین را آگاهیبخشی از پروموشن و تخفیفهای کمپین، گسترش جامعه هدف مخاطبان و دستیابی به فروش بیشتر عنوان کرد.
این کمپین در فازهای دیجیتال و محیطی از جمله سایتهای خبری، پارتنرهای BNPL، اطلاعرسانی به اعضای باشگاه مشتریان (SMS & Push Notification)، سوشالمدیا (اینستاگرام و تلگرام (Ad-Pages) + اینفلوئنسر مارکتینگ) و همینطور بیلبورد به اجرا در آمد. بهگونهای که سهم تبلیغات دیجیتال ۶۰ درصد و سهم تبلیغات محیطی ۴۰ درصد بود. بنا بر اعلام جین وست پربازدهترین این رسانهها برای این کمپین، رسانههای دیجیتال بودهاند.
جذب ۳۲۰ هزار مشتری جدید در کمپین بلکفرایدی جین وست
طبق ادعای جین وست، کمپین بلک فایر بیش از ۲۰ میلیون ویو، حدود ۱۰ میلیون ریچ، ۵ میلیون Session وبسایت و حدود ۱۷ درصد Engagement Rate را برای این مجموعه به همراه داشته است. بزرگترین سبد سفارش در این کمپین یک سبد خرید ۱۲۷ میلیونتومانی بوده و جین وست در این کمپین توانسته ۳۲۰ هزار مشتری جدید را با خود همراه کند.