سنجاب
اخبار
براساس اعلام جین‌وست:

کمپین بلک‌فرایدی جین‌وست ۳۲۰ هزار مشتری جدید جذب کرد

یاسمن منفرد یاسمن منفرد
23 دی 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمپین بلک‌فرایدی جین‌وست ۳۲۰ هزار مشتری جدید جذب کرد

جین وست در بلک‌فرایدی امسال کمپینی را با عنوان Black Fire و با شعار «سرتاپا جین وست» برگزار کرد. این کمپین در فازهای دیجیتال و محیطی به اجرا درآمد و توانست بیش از ۲۰ میلیون ویو و جذب ۳۲۰ هزار مشتری جدید را برای جین وست به ارمغان آورد.

به گزارش دی‌ام برد، کمپین Black Fire جین وست از تاریخ ۳ تا ۹ آذر با شعار «سرتاپا جین وست» و هم‌زمان با رویداد جهانی Black Friday در سراسر دنیا اجرا شد. جین وست هدف از اجرای این کمپین را آگاهی‌بخشی از پروموشن و تخفیف‌های کمپین، گسترش جامعه هدف مخاطبان و دستیابی به فروش بیشتر عنوان کرد.

این کمپین در فازهای دیجیتال و محیطی از جمله سایت‌های خبری، پارتنرهای BNPL، اطلاع‌رسانی به اعضای باشگاه مشتریان (SMS & Push Notification)، سوشال‌مدیا (اینستاگرام و تلگرام (Ad-Pages) + اینفلوئنسر مارکتینگ) و همین‌طور بیلبورد به اجرا در آمد. به‌گونه‌ای که سهم تبلیغات دیجیتال ۶۰ درصد و سهم تبلیغات محیطی ۴۰ درصد بود. بنا بر اعلام جین وست پربازده‌ترین این رسانه‌ها برای این کمپین، رسانه‌های دیجیتال بوده‌اند.

کمپین بلک‌فرایدی جین‌وست ۳۲۰ هزار مشتری جدید جذب کرد 1

جذب ۳۲۰ هزار مشتری جدید در کمپین بلک‌فرایدی جین وست

طبق ادعای جین وست، کمپین بلک فایر بیش از ۲۰ میلیون ویو، حدود ۱۰ میلیون ریچ، ۵ میلیون Session وب‌سایت و حدود ۱۷ درصد Engagement Rate را برای این مجموعه به همراه داشته است. بزرگ‌ترین سبد سفارش در این کمپین یک سبد خرید ۱۲۷ میلیون‌تومانی بوده و جین وست در این کمپین توانسته ۳۲۰ هزار مشتری جدید را با خود همراه کند.

کمپین بلک‌فرایدی جین‌وست ۳۲۰ هزار مشتری جدید جذب کرد 2

ادزتو
به اشتراک بگذارید:
یاسمن منفرد
یاسمن منفرد
فارغ‌التحصیل اقتصاد هستم و مدتیه که به خبرنگاری مشغولم. دی‌ام برد به من فرصت خوبی داد تا دنیای مارکتینگ رو تجربه کنم.
نظرات

-- بارگیری کد امنیتی --

ادزتو