زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رایچت که پلتفرم  گفت‌وگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان است به تازگی امکانی اضافه کرده است که این ارتباط را بهبود می‌بخشد. این امکان جدید که جوابگو نام دارد، راهکاری برای پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان کسب‌وکارها می‌باشد که سرویس پشتیبانی خودکار در جهت پاسخگویی به مشتریان وبسایت‌ها است.
جوابگو  یک موتور هوش مصنوعی در درون خود دارد که به سازمان‌ها ، کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها اجازه می‌دهد تا به مرور زمان به کمک یک اپراتور مجازی هوشمند با حداقل ریسک، کیفیت پاسخگویی به کاربران خود را افزایش دهند.

سرویس پشتیبانی خودکار "جوابگو" امکان جدیدی از رایچت 2

برخی از مزایای سرویس جوابگو برای کسب و کارها

  • مقرون به صرفه و اقتصادی
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • کنترل کیفیت و رضایتمندی
  • ارائه گزارش های مدیریتی

اطلاعات بیشتر پیرامون این سرویس را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =