اخبار
سرویس پشتیبانی خودکار “جوابگو” امکان جدیدی از رایچت
مرجان عبدی
22 دی 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
رایچت که پلتفرم گفتوگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان است به تازگی امکانی اضافه کرده است که این ارتباط را بهبود میبخشد. این امکان جدید که جوابگو نام دارد، راهکاری برای پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان کسبوکارها میباشد که سرویس پشتیبانی خودکار در جهت پاسخگویی به مشتریان وبسایتها است.
جوابگو یک موتور هوش مصنوعی در درون خود دارد که به سازمانها ، کسبوکارها و استارتاپها اجازه میدهد تا به مرور زمان به کمک یک اپراتور مجازی هوشمند با حداقل ریسک، کیفیت پاسخگویی به کاربران خود را افزایش دهند.
برخی از مزایای سرویس جوابگو برای کسب و کارها
- مقرون به صرفه و اقتصادی
- پشتیبانی 24 ساعته
- کنترل کیفیت و رضایتمندی
- ارائه گزارش های مدیریتی
اطلاعات بیشتر پیرامون این سرویس را میتوانید در اینجا مطالعه کنید.
نظرات
مطالب پیشنهادی
اخبار
مطالعه
گوگل ابزار تولید تصویر با هوش مصنوعی را به Demand Gen اضافه کرده است
مهسا طاهری
1 ساعت پیش
اخبار
مطالعه
شرکت Alphabet در حال بررسی خرید HubSpot است
مهسا طاهری
23 ساعت پیش
اخبار
مطالعه
مایکروسافت در حال آزمایش تبلیغات در منوی استارت ویندوز 11 است.
مهسا طاهری
23 ساعت پیش
اخبار
مطالعه
ورود کوکاکولا به دنیای مارول با بستهبندی جدید
مهسا طاهری
3 روز پیش