اخبار
ایرانول از لوگو و محصولات جدید خود رونمایی کرد
مهسا بهادری
27 خرداد 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ایرانول در آستانه عید سعید قربان از لوگو، رنگ بشکه محصولات و سه محصول جدید دیزلی، دنده اتوماتیک و موتور سیکلت رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، این شرکت با هدف تقویت ارزش ویژه برند و نوسازی هویت بصری، همزمان با معرفی سه محصول جدید، لوگوی خود را نیز پس از 22 سال، با حفظ طرح اصلی، طراحی مجدد و رونمایی کرد. در حوزه روغن موتور دیزلی، محصولی جدید با نام کارو دیزل (Karow Diesel) با سطحی کیفی API CK-4 برای استفاده در موتورهای دیزلی سنگین و مدرن مطابق با استاندارد سطح آلایندگی EURO 5 در دست تولید است.
محصول جدید دیگر این شرکت، ایرانول ATF VI روغن دنده اتوماتیک خودرو است که با استفاده از روغن پایه تمام سنتتیک و بهترین مواد افزودنی جهت استفاده در جعبه دندههای اتوماتیک 6 سرعته طراحی و به بازار عرضه میگردد.
محصول جدید، ایرانول موتورو 10w30 مخصوص روغن موتورسیکلت بنزینی چهارزمانه اتوماتیک بوده و با استفاده از روغن پایه نیمه سینتتیک و مواد افزودنی مرغوب، ویژه موتورسیکلتهای چهار زمانه بنزینی کلاچ و دنده اتوماتیک ( اسکوتر) در دست تولید است.
نظرات
مطالب پیشنهادی
هوش مصنوعی مولد بازاریابی چابک را متحول میکند
کیمیا منصوری
لوگوی زومجی جدید شد
تحریریه دیامبرد
تبلیغات برای جذب بیمار ممنوع است
الهه صالحی