اکبر شکاری، خزانهدار سازمان لیگ: ۷۵٪ درآمد تبلیغات محیطی به باشگاهها تعلق میگیرد
خزانهدار سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص تبلیغات محیطی بازیهای لیگ توضیحاتی را ارائه داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، اکبر شکاری در خصوص شرایط مالی باشگاهها و تبلیغات محیطی گفت: «با توجه به اینکه اخیراً برخی از رسانهها در خصوص شفافیت مالی سازمان لیگ و نحوه هزینه کرد برخی درآمدها موضوعاتی را منتشر کردهاند. جای توضیح دارد که درآمدها و هزینههای این سازمان کاملاً شفاف و مستند هستند. در خصوص درآمدهای تبلیغات محیطی خدمتتان عرض می کنم که درآمدها کاملاً شفاف و طبق آیین نامه به ذینفعان تسهیم می گردد. اخیراً برخی از افراد بدون داشتن اطلاعات کافی در خصوص تبلیغات محیطی اظهار نظر می کنند که کاملاً خلاف واقع است زیرا هیچگونه تغییری در اجرای این نوع از تبلیغات انجام نشده و امور مانند روال قبل پیش میرود و احتمال دارد برخی دوستان ما دچار سوءتفاهم شده باشند.»
او ادامه داد: «در دستورالعمل ناظر بر قراردادها در ماده ۴۱ آن به تبلیغات محیطی اشاره شده و این موضوع مسئله جدیدی نیست، زیرا طبق ماده ۲۲ آییننامه مسابقات مصوب ۱۳۹۸ و آیین نامه لیگ برتر این موضوع طبق سنوات قبل انجام میشود و در این دستورالعمل تاکید بر اجرای مصوبات قبلی شده بنابراین ۷۵ درصد تبلیغات محیطی به باشگاهها تعلق دارد که طبق دستورالعمل و مستندات موجود در سازمان لیگ اجرا میشود.»