زمان مطالعه: < 1 دقیقه

پلتفرم مارکتینگ اتومیشن اینترک، هفته آینده در جریان مراسم رسمی خود معرفی خواهد شد. در این مراسم مدیران این شرکت از روند شکل‌گیری این نرم‌افزار و نیاز آن در شرکت‌های ایرانی خواهند گفت و در خصوص چالش‌های شرکت‌های ایرانی در خصوص استفاده از سرویس‌های اتوماسیون بازاریابی صحبت خواهند کرد.

پلتفرم‌های مارکتینگ اتومیشن نه تنها در ایران، بلکه در دنیا هم ابزارهای نسبتا جدیدی هستند که حالا در بین ابزارهای مارکترها، به یکی از مهم‌‌ترین آنها تبدیل شده‌اند و یکی از کلیدی‌ترین ابزارهای تعامل کسب‌وکارها با مخاطبان خود به شمار می‌آیند.

نحوه عملکرد یک پلتفرم‌ مارکتینگ اتومیشن، از جمع‌آوری اطلاعات کاربران یک وب‌سایت یا اپلیکیشن آغاز می‌شود. این کاربران در دسته‌بندی‌های معناداری قرار می‌گیرند و مارکتر می‌تواند براساس ویژگی‌های اختصاصی هر دسته، به آن‌ها پیام اختصاصی در زمان درست ارسال کند. به عنوان مثال کد تخفیف لوازم جانبی موبایل به کسانی که در یک هفته گذشته از یک فروشگاه آنلاین، گوشی خریده‌اند. این پیام‌ها می‌توانند از کانال‌ها متنوع پیامک، ایمیل، پوش‌وب و پوش‌اپ برای مخاطب ارسال شود.

پیش از این در ایران سرویس مارکتینگ اتومیشن توسط دو شرکت وب‌انگیج با بک‌گراند هندی و شرکت اینسایدر با بگ‌گراند ترکیه‌ای ارائه می‌شد. به گفته اینترک،‌این پلتفرم قصد دارد که سهم بازار خود را در میان رقیب‌های خارجی خود گسترش دهد. دیجی‌کالا و کمدا از جمله مشتریان فعلی این ابزار هستند.

براساس آماری که از پنل اینترک استخراج شده است، اکنون بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال در اینترک وجود دارد و در ۶ماه گذشته بیش از ۳۳۰ میلیون پیام در این پلتفرم‌ ارسال شده است. (منظور از کاربر فعال تعداد کسانی است که برای آنان در قالب ایمیل، پیامک و پوش نوتیفیکیشن پیام ارسال شده است.)  همچنین در این زمان بیش از ۲۸۰۰ کمپین تبلیغاتی در اینترک اجرا شده و گفته می‌شود بیش از ۱۰ میلیارد ایونت بر روی این پلتفرم‌ هندل شده است.

بخوانید  قابلیت‌های جدید اینستاگرام؛ از تگ محصولات تا احترام به محتوای اورجینال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.