پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش نشست خبری | پلتفرم جامع مارکتینگ آتومیشن «اینترک» معرفی شد

زهرا محبی زهرا محبی
22 تیر 1401
زمان مطالعه: 4 دقیقه
گزارش نشست خبری | پلتفرم جامع مارکتینگ آتومیشن «اینترک» معرفی شد
زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش دی‌ام برد، در روز گذشته 21 تیر ماه 1401، یک نشست خبری حول معرفی پلتفرم جامع مارکتینگ آتومیشن «اینترک» در باغ کتاب تهران برگزار شد. در این نشست، مزدک پاکزاد مدیرعامل و بنیانگذار اسمارتک و اینترک، علیرضا مظلومی مدیر ارشد فنی و بنیانگذار، مهناز محمدی مدیر مارکتینگ و جمعی از خبرنگاران حضور داشتند. امین فیض‌پور، مدیر eCRM دیجی‌کالا نیز یکی از مهمان‌ها بود و از تجربه دیجی‌کالا در استفاده از اینترک چند کلامی حرف زد.

اینترک محصول جدید اسمارتک، از زیرمجموعه‌های گروه دیجی‌کالاست که با اتوماسیون بازاریابی، از امکان ارسال SMS گرفته تا پوش نوتیفیکیشن و ایمیل را در خود دارد. این پلتفرم هنوز در حال تکمیل است اما به صورت رسمی، شروع فعالیت خود را در اکوسیستم اعلام کرد.

مزدک پاکزاد به عنوان اولین سخنران در نشست رونمایی از اینترک در خصوص کاربرد این ابزار گفت: «ما اینترک را محصولی برای توسعه دیجیتال شرکت‌ها معرفی می‌کنیم که می‌تواند پیام درست را در زمان درست و در بستر درست به مخاطبان کسب‌وکار برساند. ما پیش از این با اسمارتک کار خود را شروع کردیم اما به دلیل علایق مشترک و ذهن نزدیک بنیانگذاران، کم‌کم به سمت مارکتینگ آتومیشن کشیده شدیم و متوجه شدیم که اکوسیستم ایران به آن نیاز مبرمی دارد.»

مزدک پاکزاد اینترک

پاکزاد در ادامه گفت: «اینترک ابزاری دقیق و جامع است که می‌تواند فعالیت‌های تبلیغاتی در حوزه ایمیل مارکتینگ، SMS مارکتینگ و پوش نوتیفیکیشن را هوشمند و خودکار کند. این محصول، اولین محصول جامع اتوماسیون بازاریابی در ایران است که در مقایسه با رقبای خارجی خود هم قیمت به‌صرفه‌ای دارد. اینترک با امکاناتی مثل داشتن چنل‌های مختلف، شخصی‌سازی پیام‌ها، تجزیه و تحلیل دقیق داده‌ها و هوشمندسازی فعالیت‌های بازاریابی، می‌تواند باعث توسعه انواع کسب‌وکارها و بیزنس‌ها شود.»

بخوانید  همکاری جدید رهنما کالج و اینترک: «برگزاری دوره‌های مارکتینگ اتومیشن»

پاکزاد سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا روی این محصول را نقطه عطف حیات اینترک می‌داند. او در خصوص مسیری که اینترک طی کرده است می‌گوید: «ما اوایل سال 97 کارمان را شروع کردیم اما چالش‌های زیادی در مسیرمان قرار داشت. چالش‌های مالی و وضعیت ارز در کشور از جمله این مشکلات بود. ما دقیقا قبل از شروع کرونا در دی 98 کار خود را با تیم تکنولوژی دیجی‌کالا آغاز کردیم و خدمات مارکتینگ آتومیشن اینترک را در دیجی‌کالا به کار بستیم. در سال 99 بود که کرونا باعث رونق گرفتن بیزنس‌های آنلاین شد و نهایتا لاین جدیدی در گروه دیجی‌کالا شکل گرفت و اسمارتک نام آن بود. محصول اولیه اینترک، ثمره گروه اسمارتک بود و از اردیبهشت 1400 با تمرکز بر دیجی‌کالا به عنوان اصلی‌ترین یوزر خود، برای رشد و توسعه کسب‌وکارها تلاش می‌کند.»

علیرضا مظلومی با عنوان مدیر ارشد فنی و یکی دیگر از بنیانگذاران اسمارتک، در خصوص مسائل فنی‌تر کار صحبت کرد. او امنیت را به عنوان مهم‌ترین دغدغه اینترک شمرد و این ضمانت را به کسب‌وکارها داد که داده‌های آن‌ها با اینترک در چند لایه از حفاظت سروری قرار دارند. مظلومی همچنین در خصوص گام‌های فنی ساخت چنین محصولی در حوزه مارکتینگ آتومیشن سخن گفت. در ادامه نیز یوحنا پرویزی‌نژاد نحوه کار با ابزار اینترک را به حضار در مراسم نشان داد و از ویژگی‌ها و مزایای به‌خصوص هرکدام برای توسعه کسب‌وکار گفت.

مهناز محمدی مدیر مارکتینگ اینترک در ادامه نشست، به چالش‌های حوزه مارکتینگ آتومیشن پرداخت و در خصوص نیروهای متخصص در این حوزه گفت: «ما در عین حال که بزرگ و بزرگ‌تر می‌شدیم، فقدان نیروهای متخصص در زمینه اتوماسیون بازاریابی را بیشتر حس می‌کردیم. جالب توجه است که افراد متخصص این حوزه در ایران، کمتر از 100 نفر هستند! وقتی متوجه چنین خلا تخصصی بزرگی شدم، آن را با مدیرعامل (پاکزاد) در میان گذاشتم و راه‌حل را تشکیل یک آکادمی تخصصی دانستم. اینگونه بود که با موافقت او، مسیر آموزشی این حوزه طراحی شد و ما موفق شدیم اولین بوت‌کمپ مارکتینگ آتومیشن ایران را راه بیندازیم. این بوت‌کمپ در بهار 1401 شروع شد و پس از آن هم، در پاییز و زمستان امسال ثبت‌نام می‌پذیریم.»

بخوانید  در رویداد بانی‌مد مطرح شد: در سال ۱۴۰۲ هزار برند مد و پوشاک به بانی‌مد اضافه شدند

محمدی داشتن چنین فضایی برای آموزش افراد متخصص را بخشی از مسئولیت اجتماعی اسمارتک دانست و گفت:«ما می‌خواهیم از این طریق، نقشی را در توسعه مارکتینگ اتومیشن در ایران ایفا کنیم. همین حالا هم با بوت‌کمپ اول خود، به آن 100 متخصص اولیه حاضر در ایران، 30 نیروی تازه‌نفس و جدید را اضافه کردیم و این راه را ادامه خواهیم داد.»

نهایتا امین فیض‌پور مدیر eCRM دیجی‌کالا از تاثیر و همکاری اینترک با بزرگ‌ترین پلتفرم ایکامرس ایران گفت. او در این خصوص اذعان کرد: «دیجی‌کالا با مارکتینگ آتومیشن است که می‌تواند چنین عملیات بزرگی را به صورت روزانه جلو ببرد. اتوماسیون بازاریابی سال‌هاست که مورد استفاده دیجی‌کالاست و در ابعاد مختلف به کمک ما آمده است. زمانی که پلتفرم جامع مارکتینگ آتومیشن «اینترک» را به ما پیشنهاد دادند، این محصول توجه ما را به خود جلب کرد و نهایتا، در راستای اهداف دیجی‌کالا کمک‌های ارزنده‌ای به ما شد.»

این نشست خبری با حضور مدیران اسمارتک و اینترک و اصحاب رسانه برگزار و شروع کار محصول «اینترک» به صورت رسمی در آن اعلام شد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک