پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

آیا گذاشتن لینک‌ در اینستاگرام در ازای پول ممکن می‌شود؟

زهرا قنبری زهرا قنبری
26 شهریور 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آیا گذاشتن لینک‌ در اینستاگرام در ازای پول ممکن می‌شود؟
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به نظر می‌رسد اینستاگرام قرار است در ازای مبلغی، قرار دادن لینک درون کپشن پست‌های خود را ممکن کند. این خبر شاید برای بسیاری از کاربران به‌خصوص فریلنسرها که مدت‌ها منتظر ارائه این ویژگی بودند، خبر خوشحال کننده‌ای باشد. حال طبق یک پتنت، ممکن است این قابلیت به این شبکه اجتماعی اضافه شود.

سال 2016، فیسبوک، یک پتنتی را ثبت کرد که یک پنجره پاپ آپ را نشان می‌دهد و زمانی که کاربر در کپشن خود URL قرار می‌دهد این پنجره برای او ظاهر شده و از وی درخواست 2 دلار هزینه برای فعال‌سازی این لینک می‌کند. طبق توضیحاتی که این پتنت با عنوان «افزودن لینک‌های پولی به کپشن‌های مدیا در سیستم شبکه اجتماعی» نحوه عملکرد این سیستم داده است: «زمانی که این سیستم آنلاین تشخیص دهد درون کپشن عبارتی به عنوان آدرس وجود دارد، از کاربر می‌خواهد که برای فعالسازی این لینک باید هزینه پرداخت کند.»

آیا گذاشتن لینک‌ در اینستاگرام در ازای پول ممکن می‌شود؟ 1

در حال حاضر کاربران برای لینک دادن به مطالب آن را در بیوگرافی صفحه خود قرار داده یا اینکه اگر فالورهای بالای 10 هزار عدد داشته‌باشند، می‌تواند در استوری خود لینک قرار دهند.

اما موضوع مهم این است که ثبت یک پتنت به معنای استفاده از آن نیست و سالانه ده‌ها پتنت برای محصولات به ثبت می‌رسد اما از آن استفاده‌ای نشده است.

منبع: phoneworld

بخوانید  چت‌بات جدید موتور جستجوی YOU.COM بکمک هوش مصنوعی پاسخ سوالات شما را می‌دهد
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک