توصیههای جدید اینستاگرام برای ساخت ریلز: در ۳ ثانیه اول توجه مخاطب را جلب کنید و ظرف ۷ روز به کامنتها پاسخ دهید
اگر به دنبال راههایی برای بهبود روش ساخت ریلز در اینستاگرام خود هستید این مطلب برای شماست. اینستاگرام نکات جدیدی برای ریلز به اپلیکیشن خود اضافه کرده است تا عملکرد محتوای ریلز شما را به حداکثر برساند.
همانطور که در تصویر بالا میبینید، اینستاگرام این ۱۰ نکته را برای بهبود عملکرد ریلز شما توصیه میکند:
- در ۳ ثانیه اول توجه مخاطب را جلب کنید.
- ریلزهایی که ۳۰ تا ۶۰ ثانیهای، عملکرد بهتری دارند (نکته: ریلزهای ۹۰ ثانیهای مناسب نیستند).
- از هشتگهای ترند استفاده کنید (اگرچه مدیر عامل اینستاگرام بارها اشاره کرده که هشتگها به بهبود دسترسی کمک نمیکنند).
- از ترندها و صداهای ترند استفاده کنید.
- به دنبال افزایش تعامل مستقیم باشید (به ویژه اشتراکگذاریها).
- ظرف ۷ روز به نظرات پاسخ دهید.
- محتوای خود را همزمان با سایر پلتفرمها در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.
- محتوای تعاملی و طنز ایجاد کنید.
- ویدیوها را با وضوح بالا آپلود کنید.
- به طور متوسط حداقل ۱۰ ریلز در ماه داشته باشید.
اگرچه نکته اصلی در بالابردن تعداد کاربران، بکارگیری ایدههای خلاقانه و جذاب است اما آشنایی با ترندهای ریلز نیز تاثیر بسزایی در جذب کاربران دارد. الهامبخشترین وسیله برای ابداع سوژههای خلاقانه نیز خود اینستاگرام است. ضمن اینکه میتوانید از رباتهای هوش مصنوعی بخواهید تا در شکلگیری ایدههای خلاقانه به شما کمک کند. شاید پیادهسازی ایدههای ارائهشده توسط هوش مصنوعی چندان کارآمد نباشند، اما میتوانند برای سازندگان محتوا الهامبخش باشند.
توصیههای اینستاگرام اکنون برای افرادی که حساب حرفهای دارند فعال است و کاربران میتوانند از این امکان استفاده کنند.