پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دو قابلیت جدید در اینستاگرام: امکان استوری کردن کامنت‌ها و به‌ اشتراک‌‌گذاری پست‌ها به‌صورت کلوزفرندز فراهم شد.

پروانه حسین‌زاده پروانه حسین‌زاده
27 آبان 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دو قابلیت جدید در اینستاگرام: امکان استوری کردن کامنت‌ها و به‌ اشتراک‌‌گذاری پست‌ها به‌صورت کلوزفرندز فراهم شد.
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینستاگرام با هدف بهبود اشتراک‌گذاری محتواها، دو امکان جدید را به پلتفرم خود اضافه کرده است؛ کاربران این پلتفرم از‌این‌پس از امکان به اشتراک‌گذاری پست‌ها و ریلزها به‌صورت کلوزفرندز و همچنین به‌ اشتراک گذاشتن کامنت‌ها و ریپلای‌ها در استوری برخوردار خواهند بود. این شبکه اجتماعی در روزهای پایانی تابستان امسال اعلام کرده بود که کاربران می‌توانند محتواهای خود را نه فقط در استوری‌ها بلکه در پست و ریلز هم با دوستان نزدیک خود به اشتراک بگذارند و حالا، این امکان را به مرحله اجرا رسانده است.

اینستاگرام امکان اشتراک‌گذاری پست‌ها و ریلز‌ها با دوستان نزدیک را فراهم کرد

کاربران اینستاگرام می‌توانند مخاطبانی که محتواهای آنان را در پست‌ها و ریلزها می‌بینند انتخاب کنند. شما می‌توانید لیست «کلوزفرندز» خود را بسازید و با انتخاب آن به عنوان مخاطبان، اجازه تماشای محتواهایتان را تنها برای این گروه از افراد امکان‌پذیر کنید. این اقدام تازه از سوی اینستاگرام در راستای بهینه‌سازی روابط بین مخاطبان این شبکه و تسهیل ارتباطات صمیمانه و تعاملات بیشتر کاربران این پلتفرم ایجاد شده است.

اینستاگرام در خصوص اضافه شدن قابلیت به اشتراک گذاشتن کامنت‌ها و ریپلای‌ها در استوری نوشت: «”گاهی اوقات، یک نظر ساده کافی است تا جرقه‌ای در ذهن ایجاد کند یا گفتگوهای معناداری را با دنبال‌کنندگان شما آغاز کند. اکنون‌ می‌توانید به راحتی کامنت‌های مورد علاقه خود را در استوری‌ها به اشتراک بگذارید.»

همچنین بخوانید: بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

دو قابلیت جدید در اینستاگرام: امکان استوری کردن کامنت‌ها و به‌ اشتراک‌‌گذاری پست‌ها به‌صورت کلوزفرندز فراهم شد. 1

کلوزفرندز ۵ ساله شد

۵ سال قبل در سال ۲۰۱۸، اینستاگرام «کلوزفرندز» را برای استوری‌ فعال کرد و کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانستند فهرستی از دوستان نزدیک خود را انتخاب کنند. فهرست کلوزفرندز در استوری به ۱۰۰ نفر محدود می‌شد و استوری‌ها به جای آن‌که عمومی شوند، تنها توسط عده خاصی دیده می‌شدند. اکنون پس از گذشت ۵ سال، اینستاگرام تصمیم گرفته علاوه بر استوری، پست‌های تصویری و ویدیویی هم از کلوزفرندز استفاده کنند و محتواهایشان برای همه‌ی افراد نمایش داده نشود.

کلوزفرندز ۵ ساله شد

این شرکت اعلام کرده که همه کاربران می‌توانند مخاطبان پست‌ها و ریلزهایشان را با انتخاب گزینه کلوزفرندز انتخاب کنند.
اینستاگرام در به‌روزرسانی‌های خود به دنبال ساخت گروه‌های صمیمی و کوچک است چون بسیاری از کاربران این شبکه علاقه‌ای به انتشار عمومی محتواهای خود ندارند. باید دید این شبکه اجتماعی در به‌روزرسانی‌های آتی خود چه اقدامات دیگری انجام می‌دهد.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
پروانه حسین‌زاده
پروانه حسین‌زاده
نظرات