زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اینستاگرام در حال حاضر روی یکی دیگر از فیچرهای مربوط به کسب‌وکارها کار می‌کند, این فیچر جدید به این صورت است که هنگامی که یک برند از محصولاتش استوری منتشر می‌کند، اینستاگرام بصورت خودکار محصول را شناسایی کرده و به این استوری تگ محصول (Product) اضافه می‌کند.
این امکان جدید به کاربران اطمینان بیشتری برای استفاده از محصولات برندها می‌دهد.

تگ محصول روی پست‌های فید اینستاگرام نیز در ماه آوریل در دسترس همه کاربران ایالات متحده قرار گرفت تا ابزاری باشد برای در معرض دید قرار گرفتن محصولات.
پس از انتشار این فیچر اینستاگرام در اعلامیه‌ای اشاره کرده بود که درحال توسعه راه‌های جدیدی برای افزودن تگ محصول روی استوری‌ها نیز می‌باشد.

 

بخوانید  بررسی اولیه کمپین ۳۶۰ درجه ویدیوی بازار با تاکید بر مزیت رقابتی رایگان بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *