اخبار
اینستاگرام تگ Product را بهطور خودکار به استوری برندها اضافه میکند
رعنا نکاحی
1 مرداد 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
اینستاگرام در حال حاضر روی یکی دیگر از فیچرهای مربوط به کسبوکارها کار میکند, این فیچر جدید به این صورت است که هنگامی که یک برند از محصولاتش استوری منتشر میکند، اینستاگرام بصورت خودکار محصول را شناسایی کرده و به این استوری تگ محصول (Product) اضافه میکند.
این امکان جدید به کاربران اطمینان بیشتری برای استفاده از محصولات برندها میدهد.
تگ محصول روی پستهای فید اینستاگرام نیز در ماه آوریل در دسترس همه کاربران ایالات متحده قرار گرفت تا ابزاری باشد برای در معرض دید قرار گرفتن محصولات.
پس از انتشار این فیچر اینستاگرام در اعلامیهای اشاره کرده بود که درحال توسعه راههای جدیدی برای افزودن تگ محصول روی استوریها نیز میباشد.
نظرات
مطالب پیشنهادی
اخبار
مطالعه
یک پنجم CMO کسبوکارهای B2C یک سال یا کمتر در سمت خود باقی میمانند
مهسا طاهری
5 ساعت پیش
اخبار
مطالعه
ویژگی خلاصهسازی با Gemini به زودی به جیمیل افزوده میشود
مهدیه اسماعیلی
9 ساعت پیش
اخبار
مطالعه
قابلیت جستوجو کانال به آپارات اضافه شد
مهسا بهادری
1 روز پیش
اصول و استراتژی بازاریابی
مطالعه
۱۵ روند کلیدی وفاداری مشتری برای سال ۲۰۲۴
مهسا طاهری
1 روز پیش
تبلیغات آنلاین و E-CRM
مطالعه
چک لیست جامع ایمیل مارکتینگ منتشر شد
مرجان عبدی
1 روز پیش
اخبار
مطالعه
پخش زنده بازی دونفره روی بیلبوردهای جدید کوکاکولا
مهسا بهادری
2 روز پیش