پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اینستاگرام برای افزایش تعامل به بخش استوری، کامنت را اضافه کرد

الهه صالحی الهه صالحی
13 شهریور 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینستاگرام برای افزایش تعامل به بخش استوری، کامنت را اضافه کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اینستاگرام اخیرا برای تشویق کاربران به تعامل بیشتر با محتواها، کامنت گذاشتن را به استوری‌ها اضافه کرده است. این کامنت‌ها برای همه کسانی که یک استوری را می‌بینند، قابل مشاهده است.

به گزارش دی‌ام برد و به نقل از رسانه Socialmediatoday، اینستاگرام اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که از این به بعد کاربران می‌توانند در مورد استوری‌ها نظر داده و کامنت بگذارند. این نظرات در پایین قاب تصویر نمایش داده می‌شوند و مزاحم سایر عملکردهای استوری نیستند.

اینستاگرام برای افزایش تعامل به بخش استوری، کامنت را اضافه کرد 1

این پلتفرم می‌داند که کاربران زیادی با ریپلای زدن به استوری‌ها نظرات خود در مورد استوری را در پیام خصوصی صاحب اکانت به اشتراک می‌گذارند و به نظر می‌رسد که اینستاگرام در تلاش است که راه‌های جدیدتری را برای جذب کاربران این پلتفرم و تشویق آنها به تعامل پیدا کند. در واقع، به گفته آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، کاربران اینستاگرام، بیشتر از اینکه محتوای خود را پست کنند، آن را استوری می‌کنند و پیام شخصی در دایرکت برای هم ارسال می‌کنند.

البته اینستاگرام اشاره کرده است که کاربران می‌توانند در صورت تمایل، کامنت گذاشتن برای استوری‌های خود را غیرفعال کنند.

اینستاگرام برای افزایش تعامل به بخش استوری، کامنت را اضافه کرد 2

علاوه‌بر این، اینستاگرام در ماه ژوئن گزارش داد که کاربران نوجوان این پلتفرم ۱۰ برابر بیشتر از کاربران غیرنوجوان در اینستاگرام نوت می‌گذارند و بخاطر استقبال این دسته کاربران، اینستاگرام قصد دارد ویژگی نوت را نگه دارد و به همین دلیل است که این پلتفرم اخیرا دامنه استفاده از نوت‌ها را نیز افزایش داده است.

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

پلاتین