پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

پایان IGTV و اضافه شدن ویدیوی بلند به فید اصلی اینستاگرام

مرجان عبدی مرجان عبدی
14 مهر 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پایان IGTV و اضافه شدن ویدیوی بلند به فید اصلی اینستاگرام
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرعامل اینستاگرام ، آدام موسری چند هفته پیش در مورد این اتفاق جدید در اینستاگرام خبر داده بود اما اکنون این تغییر جدید به صورت رسمی معرفی شده است که ویدیوهای طولانی با فرمت IGTV و ویدیوهای معمولی اینستاگرام که در ‌Home یا همان feed نمایش داده می‌شدند برای یکپارچگی و تجربه ویدیویی بهتر در اینستاگرام با هم ادغام می‌شوند. در واقع دیگر ویدیوهای بیشتر از ۱ دقیقه در IGTV نرفته و ویدیوی بلند به فید اصلی اینستاگرام خواهند رفت، مانند ویدیوهای ۱ دقیقه‌ای.

اینستاگرام

اینستاگرام توضیح داده است که:
«از امروز ما در حال ادغام کردن IGTV و ویدیوهایی که در feed منتشر می‌شدند هستیم. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید یک tab جدید در صفحه کاربران اضافه شده است که تمامی ویدیوها در آن tab قرار خواهند گرفت، تا محتواهای ویدیویی تجربه کاربری بهتر و جستجوی راحت‌تری را به همراه داشته باشد»

این tab که با آیکون play نمایش داده می‌شود به صورت اختصاصی فقط ویدیوها را در خود جای می‌دهد و تفکیک بین IGTV و ویدیوهای داخل feed را از بین می‌برد و شما می‌توانید تمام ویدیوهای خود را در یک قسمت واحد آپلود کنید و آنها را یک جا در کنار هم داشته باشید. در کنار این قابلیت جدید، اینستاگرام برای تجربه ویدیویی بهتر چند قابلیت ویدیویی اضافه کرده است، از قبیل اینکه شما میتوانید با tap کردن روی ویدیو نمایش آن را تمام صفحه (full-screen) کنید، با اسکرول کردن هنگام تماشای ویدیو، سایر ویدیوهای آن پیچ یا سازنده آن ویدیو را نیز تماشا کنید، همچنین اینستاگرام یک ابزار پیرایش (trimming) و ادیت جدید به همراه فیلترهای مختلف اضافه کرده است تا کاربران تجربه کاربری جذاب‌تری داشته باشند، همچنین پیش از این در IGTV امکان tag کردن و افزودن لوکیشن وجود نداشت که در این قابلیت جدید این گزینه نیز (location tagging) اضافه شده است.

پایان IGTV و اضافه شدن ویدیوی بلند به فید اصلی اینستاگرام 1

 

بخوانید  نحوه کار الگوریتم سرچ اینستاگرام، از زبان مدیرعامل اینستاگرام!

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک