پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

دیما از پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما سوشال رونمایی کرد

زهرا قنبری زهرا قنبری
6 آبان 1399
زمان مطالعه: 5 دقیقه
دیما از پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما سوشال رونمایی کرد
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اینفلوئنسر مارکتینگ روشی جاافتاده در بازاریابی دیجیتال است که اثربخشی خود را ثابت کرده و حالا در برنامه‌ی بازاریابی اغلب کسب‌وکارها جا دارد. اما پیچیدگی‌های اجرایی این روش بازاریابی، از قبیل پیدا کردن اینفلوئنسرهای مرتبط و مؤثر، مذاکره با آن‌ها و هماهنگی‌های اجرای تبلیغات، سبب می‌شود که کسب‌وکارها نتوانند آن‌طور که می‌خواهند از آن بهره ببرند. به همین دلیل آژانس‌ها و شرکت‌های تبلیغاتی بزرگ جهان پلتفرم‌هایی هوشمند برای اینفلوئنسر مارکتینگ راه‌اندازی کرده‌اند تا با خودکارسازی این فرایندها و برقراری ارتباط مستقیم بین تبلیغ‌دهندگان و اینفلوئنسرها، بر این مشکلات غلبه کنند.

در ایران نیز این روند مدتی است که آغاز شده و بعضی از شرکت‌های تبلیغاتی از جمله آژانس تبلیغات دیجیتال دیما تصمیم به اجرای آن گرفته‌اند. در این مطلب به معرفی و بررسی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ این مجموعه به نام دیما سوشال می‌پردازیم.

پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ دیما سوشال

آژانس تبلیغات دیجیتال دیما از راه‌اندازی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ خود به نام دیما سوشال خبر داده است. این پلتفرم ارتباط بین برندهایی را که قصد سفارش تبلیغات اینفلوئنسری دارند، به طور مستقیم با طیف وسیعی از اینفلوئنسرها در زمینه‌های مختلف برقرار می‌کند. تبلیغ‌دهنده‌ها و اینفلوئنسرها می‌توانند به طور رایگان در این پلتفرم ثبت نام کنند و به راحتی تبلیغ سفارش بدهند یا بگیرند. دیما سوشال به عنوان واسطه‌ای اجرای درست وکامل تبلیغات را تضمین می‌کند و گزارش‌های مالی و عملکردی دقیقی درباره‌ی کمپین‌ها در اختیار طرفین می‌گذارد.

دیما سوشال چگونه به رشد برندها کمک می‌کند؟

یکی از دشواری‌های اینفلوئنسرمارکتینگ برای برندها، پیدا کردن اینفلوئنسرهای مرتبط با دنبال‌کنندگان مشتاق و واقعی است که به اینفلوئنسر یا پیج اعتماد داشته باشند و با او تعامل کنند. از طرف دیگر فاکتورهایی همچون قیمت تبلیغات، تمایل اینفلوئنسر به تبلیغ و دشواری‌های ارتباط با اینفلوئنسرها نیز این کار را پیچیده می‌کند. با ثبت نام در دیما سوشال، تبلیغ‌دهندگان می‌توانند به فهرستی موضوعی از اینفلوئنسرهای تأییدشده به همراه قیمت، تعداد فالوور و نرخ تعامل دسترسی داشته باشند و به سادگی از میان آن‌ها انتخاب کنند. با این روش نیازی به صرف زمان برای یافتن شیوه‌ی دسترسی به اینفلوئنسر نیست و سفارش تبلیغ و مذاکره با اینفلوئنسر مستقیما می‌تواند از طریق پنل برند انجام شود.

بخوانید  امکان پرداخت عوارض سالیانه خودرو توسط آیتول

پنل سفارش تبلیغات در پلتفرم دیما سوشال بسیار ساده و کامل است و کلیه‌ی معیارهای مد نظر تبلیغ‌دهنده می‌تواند در آن وارد شود. مزیت دیگر این پنل این است که به دلیل مکتوب بودن سفارش، اینفلوئنسر یا پیج زمانی مبلغ را دریافت می‌کند که کلیه‌ی جوانب مورد نظر برند در تبلیغات تأمین شده باشد. پس از اجرای تبلیغات لینک آن برای سفارش‌دهنده ارسال می‌شود تا در صورت تأیید او پرداخت مبلغ به اینفلوئنسر انجام شود. کارشناسان آژانس تبلیغات دیجیتال دیما در مقام کارگزارانی مطمئن و بی‌طرف صحت موارد را تأیید می‌کنند و از حفظ منافع دو طرف اطمینان حاصل می‌کنند.

به علاوه، در صورتی که تبلیغ‌دهنده زمان کافی برای پیدا کردن و بررسی اینفلوئنسرهای جدید نداشته باشد می‌تواند درخواست تبلیغ خود را در پنل دیما سوشال ثبت و اعلام کند که آماده‌ی دریافت پیشنهاد از جانب تبلیغ‌کنندگان است. اینفلوئنسرها و صفحات مختلف این درخواست را در پنل خود مشاهده کرده و در صورت تمایل به همکاری پیشنهاد خود را به برند اعلام می‌کنند.

به این ترتیب مقادیر زیادی از وقت و هزینه‌ی نیروی انسانی برای برندها صرفه‌جویی می‌شود، بدون این که از کیفیت کمپین‌ها ذره‌ای کاسته شده باشد.

مزایای پلتفرم دیماسوشال برای برندها:

  • دسترسی به گستره‌ بزرگی از صفحات مجازی مرتبط و تأییدشده
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها
  • سهولت در تصمیم‌گیری با در اختیار داشتن اطلاعات کامل درباره‌ی صفحات
  • ارائه گزارش‌های کامل از کمپین‌ها
  • پرداخت هزینه در صورت اجرای تبلیغات با فاکتورهای درخواستی
  • ثبت نام رایگان و پشتیبانی حرفه‌ای

دیما سوشال چگونه به رشد اینفلوئنسرها و صفحات شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند؟

دریافت تبلیغات روش اصلی کسب درآمد اغلب اینفلوئنسرها و صفحات پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی است. اما پیدا کردن شرکای تجاری مطمئن و معتبر گاه نیازمند صرف وقت و انرژی زیادی است، به‌خصوص برای میکرواینفلوئنسرها و صفحاتی که فالوورهای میلیونی ندارند. از طرف دیگر اغلب این مذاکرات به صورت غیررسمی انجام می‌شود و نگرانی‌هایی از بابت دریافت مبلغ تبلیغات ممکن است وجود داشته باشد.

بخوانید  پنهان‌کاری اینفلوئنسرها: 76 درصد اینفلوئنسرها تبلیغاتی بودن پست را به فالوورها اعلام نمی‌کنند!

ثبت نام در دیما سوشال برای اینفلوئنسرها و صفحات شبکه‌های اجتماعی به معنی حضور در معرض دید صدها تبلیغ‌دهنده است که تمایل به همکاری با آن‌ها دارند. به این ترتیب ایجاد درآمدی پایدار و مطمئن برای این افراد و صفحات ممکن می‌شود. علاوه بر این، دیما سوشال این امکان را به اینفلوئنسرها می‌دهد که درخواست‌های همکاری تبلیغ‌دهندگان را ببینند و در صورت تمایل به آن‌ها پیشنهاد همکاری بدهند.

دیما سوشال تنها در صورتی امکان سفارش تبلیغات را به تبلیغ‌دهندگان می‌دهد که مبلغ آن را پرداخت کرده باشند. بنابراین اینفلوئنسرها و مدیران صفحات مجازی، دیگر نگرانی‌ از بابت دریافت تمام و کمال مبلغ دستمزد خود نخواهند داشت، کافی است تبلیغات را به همان شیوه‌ی ثبت‌شده در درخواست تبلیغ‌دهنده اجرا کنند. این پلتفرم با ایجاد سهولت در دریافت درخواست همکاری و ساده‌سازی مذاکرات مربوط به آن، باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در زمان و هزینه‌ اینفلوئنسرها می‌شود.

مزایای دیما سوشال برای صفحات مجازی و اینفلوئنسرها:

  • امکان دریافت تبلیغات بیشتر
  • تضمین دریافت مبلغ در صورت اجرای درست تبلیغات
  • ارائه گزارش از کمپین‌های اجراشده
  • درآمد پایدار
  • امکان پیشنهاد همکاری به برندها
  • ثبت نام رایگان و پشتیبانی حرفه‌ای

دیما می‌گودی که هدف اصلی اغلب پلتفرم‌های هوشمند تبلیغاتی، خودکارسازی فرایندهای مربوط به تبلیغات است تا از این طریق، تبلیغ‌دهندگان و ناشران بتوانند در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنند و به فرصت‌های تجاری بیشتری دست یابند. استفاده از پلتفرم دیما سوشال برای برندها و اینفلوئنسرها یک موقعیت برد-برد است و باعث می‌شود مشکلات اجرایی بر سر راه اجرای این گونه تبلیغات به حداقل برسد. ثبت نام در این پلتفرم رایگان است و هیچ هزینه‌ای برای طرفین نخواهد داشت؛ هزینه‌ی استفاده از پلتفرم صرفا در صورت سفارش تبلیغ یا دریافت تبلیغ لحاظ خواهد شد.

بخوانید  نایکی آمریکا اسپانسر جدید لباس‌های تیم ملی فوتبال آلمان خواهد بود

برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی این پلتفرم می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک