ایکیا برای کیسهخرید چندبار مصرف محبوب خود، فروشگاه ویژه راهاندازی کرد
IKEA برای گرامیداشت و ادای احترام یکی از محبوبترین و پرکاربردترین اقلام خود «توتبگ فراکتا»، از یک فروشگاه مفهومی رونمایی کرد.
به گزارش دیام برد، توتبگ آبی رنگ برند آیکیا از آن دسته کالاهایی است که براساس آمارهای خود این برند در ۴۵ درصد از خانههای آیکیا پیدا میشود؛ کیسه خرید چند بار مصرفی که براساس گفته یک سوم از کسانی که آن را خریداری کردهاند، تا ۵ سال دوام آورده است و به نوعی نشان میدهد که این توتبگ، به چیزی بیشتر از یک وسیلهی خرید و به بخشی جداییناپذیر از زندگی روزمره تبدیل شده است.
به همین دلیل برند آیکیا برای گرامیداشت این محصول پرطرفدار و محبوب قرار است فروشگاهی موقتی به نام «خانه فراکتا» را در لندن افتتاح کند و برای بازهای چند ماهه، پذیرای بازدیدکنندگانی باشد که میخواهند توتبگ فراکتا را با حروف اول نام خود شخصیسازی کنند. البته علاوه بر این توتبگ که با قیمت ۷۵ پنس به خریداران ارائه میشود، مردم میتوانند در این فروشگاه، دیگر محصولات محبوب آیکیا مانند گلدان، لامپ، صندلی و چند محصول دیگر را خریداری کنند.
این فروشگاه موقتی همچنین دارای یک منطقه ویژه «Blue Edit» است که محصولات را در رنگ آبی معروف به نمایش میگذارد. در طراحی این بخش ایکیا تلاش کرده است که از Concept Storeهای لوکس و هنری الهام بگیرد.