
اخبار
هاینکن در ویدیوی تبلیغاتی جدید خود با یک اسلایدر دوربین خریدارانش را غافلگیر کرد

فروردین ۳۱, ۱۴۰۴
زمان مطالعه: 1 دقیقه

چند روز پیش، برند Heineken تبلیغ بسیار خلاقانهای را در شبکههای اجتماعی خود منتشر کرد. در این ویدیو، اسلایدر نوردهی (exposure) دوربین به دربازکن بطری تبدیل شده است. انتشار این ویدیو با بازخوردهای مثبت گستردهای از سوی کاربران همراه بوده و در مدت کوتاهی توجه زیادی را در فضای مجازی به خود جلب کرده است.

نظرات
مطالب پیشنهادی

پلتفرم جریان هزینه مدیریت کمپینها را تا پایان تیر صفر کرد
تحریریه دیامبرد