پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

همراه اول با شعار حمایت از ایده‌های نوآورانه در اینوتکس حاضر شد

مهدیه اسماعیلی مهدیه اسماعیلی
21 اردیبهشت 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
همراه اول با شعار حمایت از ایده‌های نوآورانه در اینوتکس حاضر شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

همراه اول به عنوان یکی از حامیان اکوسیستم نوآوری کشور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس حاضر شد و در این نمایشگاه از محصولات خود رونمایی کرد.

همراه اول در حال طی کردن یک زنجیره ارزش در حوزه نوآوری است که فاز اول آن در واحد تحقیق و توسعه همراه اول رخ می‌دهد که می٬تواند برای نخبگان و دانشجویان گزینه مناسبی باشد. همراه اول همچنین در این واحد از مودم‌های بومی‌سازی شده 5g خود نیز رونمایی کرده است.

 

مورد دیگری که همراه اول روی آن تمرکز دارد حمایت از کارآفرینی از طریق شتابدهی است. در همین رابطه همراه اول سه هاب منطقه‌ای خودش را در شهرهای تهران، شیراز و اصفهان راه‌اندازی کرده که کار این شتابدهنده‌ها حمایت و توانمندسازی ایده‌های نوآورانه است.

همراه اول همچنین سعی کرده خلا بین مرحله شتابدهی تا سرمایه‌گذاری را پر کند. به همین منظور CVC خودش را با عنوان همراه‌فاند راه‌اندازی کرده که کارش سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌هایی با تمرکز بر نیازهای فناورانه همراه اول است.

و در نهایت حرکت اول به عنوان VC همراه اول و البته بزرگترین ‌VC ایران در این نمایشگاه حاضر شده است. همراه اول سعی کرده بامعرفی این بازوهای سرمایه‌گذاری زنجیره ارزش در حوزه نوآوری را کامل کند و با شعار  حمایت از اکوسیستم اقتصاد دیجیتال حضور پررنگی از  خودش را در اینوتکس۲۰۲۴ به نمایش بگذارد.

خودنویس
به اشتراک بگذارید:
مهدیه اسماعیلی
مهدیه اسماعیلی
نظرات

اسمارتک