وبینار رایگان سرنوشت رپوتاژآگهی بعد از آپدیت لینک اسپم گوگل با میلاد صفایی، مدیر مارکتینگ سامانه خبری آسام
فهرست مطلب
آژانس دیما برگزار میکند: آپدیت لینک اسپم، یکی از بروزرسانیهای مهم گوگل در اواخر سال 2022 بوده است که بر روی کارکرد خرید و انتشار رپورتاژ تاثیر مهمی داشته است. در این وبینار، میلاد صفایی به بررسی این آپدیت و تغییرات برآمده از آن میپردازد.
سهشنبه ۱۸ بهمن، ساعت ۱۷
برای ثبت نام رایگان در وبینار کلیک کنید
لینک اسپم چیست؟
به زبان ساده، لینک اسپم، به لینکسازیهایی که گفته میشود که در جهت بالابردن رتبهی سایت در نتایج جستجو، در پایگاههایی در اینترنت ساخته میشوند که گوگل آنها را معتبر نمیداند. به عنوان مثال، لینکسازی در وبسایتهایی که با هدف فروش لینک به وجود آمدهاند، مورد تایید گوگل نیست.
آپدیت لینک اسپم گوگل چه تغییراتی داشته است؟
به طور کلی، لینک اسپم گوگل، وظیفهی تشخیص لینکهای اسپم را به عهده دارد اما بر اساس این آپدیت جدید، هوش مصنوعی گوگل به دنبال وبسایتهای نامعتبری که لینک فروش و اجاره میدهند نیز میرود. همین مسئله، تاثیر بسیار مهمی بر روی سئو و رتبهی وبسایتها در موتور جستجوی گوگل خواهد داشت.
رپورتاژآگهی و لینک اسپم گوگل
خرید و انتشار رپورتاژآگهی یکی از متداولترین روشهای لینکسازی و بهبود رتبهی سایت به حساب میآید. حال باید دید آپدیت اخیر لینک اسپم گوگل، چه تاثیری در رپورتاژآگهی خواهد داشت.
میلاد صفایی، به بررسی دقیق تاثیر آپدیت اخیر لینک اسپم گوگل بر رپورتاژآگهی میپردازد.
سرفصلهای وبینار
- آشنایی کامل با لینک اسپم گوگل
- بررسی آپدیت اخیر گوگل و تاثیر آن بر رتبهی وبسایتها
- بررسی تاثیر رپورتاژآگهی بر روی سئو سایت پس از آپدیت اخیر گوگل
- پرسش و پاسخ به سوالات شرکتکنندگان
این وبینار برای چه کسانی مناسب است؟
- متخصصان سئو
- دیجیتال مارکترها
- مدیران مارکتینگ
- مدیران رسانه و وبسایتها
- تولیدکنندگان محتوا