پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

اطلاعات تالارهای گفت‌وگو در نتایج گوگل نمایش داده می‌شود

الهه صالحی الهه صالحی
7 آذر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اطلاعات تالارهای گفت‌وگو در نتایج گوگل نمایش داده می‌شود
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نتایج جست‌وجوی گوگل قرار است از این پس اطلاعات فروم‌های گفت‌وگو و Structured Data‌های پروفایل‌های افراد در شبکه‌های اجتماعی را پوشش بدهد.

به گزارش SEJ، گوگل قرار است از این پس نوشته‌های افراد در پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی‌شان و گفت‌وگوهای رد و بدل‌ شده در انجمن‌های آنلاین (Forums) را نیز در نتایج جست‌وجوی خود نشان دهد. علاوه بر این، گوگل اعلام کرده است که برای پشتیبانی از افرادی که به صفحات پروفایل خود markup اضافه کرده‌اند، گزارش‌های جدیدی را در بخش سرچ‌کنسول اضافه کرده است.

Structured Data صفحات پروفایل و markup قابلیتی برای هر سایتی است که در آن افراد، تولید‌کنندگان محتوا، سازمان‌ها و … دیدگاه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند؛ در حقیقت اضافه کردن markup به سایت‌ها به گوگل کمک می‌کند تا نام تولیدکننده محتوا، آی‌دی شبکه اجتماعی آنها، عکس پروفایل، میزان فالوور و محبوبیت محتوای آنها را در نتایج جست‌وجوی نمایش بدهد.

البته این قابلیت شامل تالارهای گفت‌وگو نیز خواهد شد. گوگل در این‌باره اعلام کرده است که وقتی انجمن‌های گفت‌وگو به سایت خود markup اضافه می‌کنند، گوگل می‌تواند در جست‌وجوهای خود بهتر بحث‌های انجام شده در این انجمن را شناسایی کرده و در نتایج نشان دهد.

البته در این به‌روزرسانی جدید اگر یک فروم با طرح یک سوال ساخته شده که در ادامه کاربران به آن پاسخ داده‌اند باید از markup پرسش‌وپاسخ استفاده شود، ولی اگر محتوای یک تالار گفت‌وگو عمومی است و محتوای آن به شکل پرسش‌وپاسخ شکل نگرفته است، باید از DiscussionForumPosting استفاده کرد.

علاوه بر همه اینها، گوگل گزارش‌های جدیدی را به سرچ کنسول اضافه کرده است تا به صاحبان سایت‌ها کمک کند که روی گفت‌وگوهای انجام شده در سایت‌ خود و markupهای پروفایل‌ها نظارت کنند.

در نهایت اینکه هرچند ممکن است در آینده نظر گوگل در این باره عوض شود اما اضافه کردن این تغییرات جدید به سایت، ممکن است نرخ کلیک یک سایت را بالاتر ببرد.

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک