پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

حذف صفحه‌بندی از SERP: فقط با اسکرول به نتایج بعدی بروید!

زهرا محبی زهرا محبی
24 مهر 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حذف صفحه‌بندی از SERP: فقط با اسکرول به نتایج بعدی بروید!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گوگل از این پس نتایج سرچ در موبایل را به صورت اسکرول بی‌نهایت (Infinite Scroll) به کاربر نشان خواهد داد. خود گوگل این تغییر جدید را اسکرول پیوسته می‌نامد، به طوری که برای دیدن همه نتایج، لازم نیست روی شماره صفحات نتایج در قسمت پایین کلیک کنید، بلکه فقط باید صفحه را بخوانید و پیوسته پایین بروید. بدین شکل نتایجی که گوگل در رابطه با یک سرچ در اختیار شما می‌گذارد، همگی در یک صفحه و با استفاده از اسکرول کردن بی‌نهایت قابل مشاهده خواهند بود.

نتایج گوگل

اسکرول بی‌نهایت به این معناست که شما در پایین صفحه نتایج، دیگر صفحات 1، 2، 3 و … را مشاهده نمی‌کنید بلکه به صورت خودکار، پس از دیدن مجموعه‌ای از نتایج، نتایج جدیدی برایتان لود خواهد شد. به گفته گوگل با وجود چنین قابلیتی، دیگر حتی نیاز نیست که سرچ‌کنندگان گزینه see more results را به کار بگیرند!

این تغییر از دیروز برای کثیری از سرچ‌های انگلیسی در کشور ایالات متحده اعمال شده است. به صورت کلی هم، چنین تغییری مدت‌زمان زیادی بود که توسط گوگل مورد آزمایش قرار گرفته بود و در سال 2018، با اضافه کردن «دیدن نتایج بیشتر» گوگل خود را به قابلیت اسکرول بی‌نهایت، نزدیک و نزدیک‌تر کرد. حالا با چنین تغییری باید دید سرچ گوگل موبایل در کشورهای دیگر و با زبان‌های مختلف چگونه خواهد بود و این مسئله چگونه بر حوزه سئو و ترافیک سایت‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

نتایج گوگل

بخوانید  گوگل در حال تغییر نمایش تگ عنوان در صفحات نتایج جستجو (SERP)

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

بهرام پسر میرزا
بهرام پسر میرزا

باسپاس ولی قبلیه بهتر بود آزار دهنده هست صفحه بندی بود بهتر بود

این آیتم رو مخه

مطالب پیشنهادی

اسمارتک