پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گوگل: پلتفرم Google Optimize از سپتامبر امسال از دسترس خارج خواهد شد

زهرا محبی زهرا محبی
5 بهمن 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گوگل: پلتفرم Google Optimize از سپتامبر امسال از دسترس خارج خواهد شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل به‌تازگی خبر از غیرفعال شدن پلتفرم Google Optimize در سپتامبر امسال داد. این پلتفرم به همراه Optimize 360 از 30 سپتامبر غیرفعال خواهد شد و تمامی موارد فعال در آن، فقط تا همین تاریخ مذکور برای کاربران فعال خواهد ماند.

پلتفرم Google Optimize یکی از ابزارهای گوگل بود که برای تست و بهینه‌سازی وب‌سایت مورد استفاده متخصصان قرار می‌گرفت و با انجام آزمایش‌های مختتلف روی آن، وب‌سایت کاربر را به بهینه‌ترین ورژن ممکن از خودش می‌رساند. این ابزار که حالا 5 سال از تولد آن می‌گذرد، به تصمیم گوگل از جمع ابزارهای کاربردی این کمپانی خارج خواهد شد. تیم Google Optimize در این خصوص گفته است:

«ما ارزش تست A/B را برای بازاریابان درک می‌کنیم و در هفته‌های آینده روش‌های جدیدی را برای ارائه‌های آزمایش‌های مشابه به کسب‌وکارها به اشتراک خواهیم گذاشت. از اینکه از Google Optimize و Optimize 360 برای آزمایش تجربیات مختلف برای بازدیدکنندگان خود استفاده می‌کنید سپاسگزاریم. ما همچنان مشتاقانه منتظر امکان تست A/B در گوگل آنالیتیکس 4 هستیم.»

از آنجایی که از 30 سپتامبر هیچکدام از دیتاهای این پلتفرم در دسترس نخواهد بود، به کاربران آن توصیه می‌شود که تا پیش از این تاریخ دیتاها و نتایج ضروری خود را از روی پلتفرم بایگانی و ذخیره کنند تا بعدها دچار مشکل نشوند.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات