پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

راه‌اندازی ورژن جدید و بهبودیافته ابزار PageSpeed Insights توسط گوگل!

زهرا محبی زهرا محبی
9 دی 1400
زمان مطالعه: 1 دقیقه
راه‌اندازی ورژن جدید و بهبودیافته ابزار PageSpeed Insights توسط گوگل!
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گفته گوگل باید منتظر فیچرها و امکانات جدیدی در ابزار PageSpeed Insights باشیم که درک داده‌ها را تسهیل و رابط کاربری را مدرن‌سازی خواهند کرد. چالش‌ها و مشکلات زیادی در نسخه فعلی این ابزار وجود دارد که به اعلام گوگل، تصمیم‌هایی برای رفع کردن‌شان گرفته شده است.

بزرگ‌ترین چالشی که در استفاده از PageSpeed Insights در حال حاضر وجود دارد، نحوه ارائه داده است. در این ابزار هیچ تفکیک واضحی بین داده میدانی و داده آزمایشگاهی وجود ندارد. به همین علت ممکن است افرادی که تازه شروع به کار با این ابزار کرده‌اند خیلی متوجه عملکرد و چگونگی کار با داده‌های موجود در آن نشوند.

pagespeed insights گوگل

ابزار PageSpeed Insights یکی از اعضای خانواده بزرگ کمپانی گوگل است که به بهینه‌سازی سرعت وب و عملکرد صفحات آن کمک زیادی می‌کند. ابزاری که هم‌اکنون توسط کاربران استفاده می‌شود بر پایه یک کد 10 ساله در حال فعالیت است و به گفته گوگل، وقت آن رسیده که طراحی دوباره این ابزار صورت بگیرد. تاریخ نهایی شدن و فعال‌سازی این امکانات جدید هنوز مشخص نشده است اما به احتمال زیاد گوگل اطلاعات بیشتری را در نزدیکی زمان راه‌اندازی منتشر خواهد کرد.

بخوانید  امکان درج لینک در استوری اینستاگرام برای همه اکانت‌ها فراهم شد!

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات