پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان درج لینک در استوری اینستاگرام برای همه اکانت‌ها فراهم شد!

زهرا محبی زهرا محبی
6 آبان 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکان درج لینک در استوری اینستاگرام برای همه اکانت‌ها فراهم شد!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ادامه همه آپدیت‌ها و قابلیت‌های جدید اینستاگرام، بالاخره خبری که همه ما منتظرش بودیم منتشر شد؛ به گفته اینستاگرام از این پس همه اکانت‌های اینستاگرامی، بدون محدودیت فالووری، می‌توانند از قابلیت کابردی درج لینک در استوری بهره ببرند.

در روز چهارشنبه 27 اکتبر 2021 اینستاگرام اعلام کرد که از این پس همه افراد قادر خواهند بودند به استوری‌های خود لینک اضافه کنند. تا پیش از این، فقط کاربرانی که تیک آبی یا 10000 فالوور داشتند می‌توانستند از این قابلیت به‌راحتی استفاده کنند. مابقی کاربران از ابتدای اضافه شدن این قابلیت، همواره خواهان داشتن آن را بر روی اکانت‌های خود بودند و تا همین امروز، اینستاگرام کاری در این باره نکرده بود.

اینستاگرام در بیانیه مطبوعاتی خود در رابطه با این مسئله چنین گفت:

«اشتراک‌گذاری لینک از بسیاری جهات مفید است؛ از سازمان‌دهی و ایجاد آموزش پیرامون برابری، عدالت اجتماعی، و رفاه ذهنی گرفته تا نمایش قابلیت‌ها و محصولات جدید به مشتریان. به همین دلیل اکنون همه ما به این قابلیت دسترسی داریم.»

لینک استوری اینستاگرام

طریقه درج لینک

برای اضافه کردن لینک به استوری باید همان مراحلی را دنبال کنید که برای اضافه کردن موزیک یا نظرسنجی‌ها نیاز دارید:

مرحله یک: عکسی را در استوری آپلود کنید.

مرحله دو: برچسب ابزار را در بالای صفحه انتخاب کنید تا گزینه‌های مختلف را همچون Gif، Music و Poll ببینید.

مرحله سه: امکان اضافه کردن لینک با عنوان “Link” در کنار همین امکانات فعال شده است. روی آن کلیک کنید و لینک مورد نظر خود را اضافه کنید، سپس گزینه Done را انتخاب کنید. پس از آن، لینک روی استوری ظاهر خواهد شد و شما می‌توانید هر جایی از صفحه استوری خود آن را قرار دهید.

بخوانید  اینستاگرام از امکان جدید «کانال» رونمایی کرد

تامین امنیت و توسعه قابلیت درج لینک

اینستاگرام در بیانیه مطبوعاتی خود به این اشاره کرد که با ضربه زدن روی استیکر لینک می‌توان تنوع رنگی آن را مشاهده کرد. از سوی دیگر، اینستاگرام در تلاش است که این استیکر را هر چه بیشتر سفارشی‌سازی کند؛ به شکلی که با ضربه زدن به لینک پیش از ورود به مقصد و سایت مورد نظر، مشخص شود که لینک به کجا می‌رود و درباره چه چیزی است.
اینستاگرام این اطمینان را هم در خصوص حفظ امنیت و سلامت شبکه اجتماعی خود داد؛ اکانت‌هایی که محتوای غیراصولی و مضری همچون نفرت‌پراکنی یا انتشار اطلاعات غلط را با استفاده از این استیکر به اشتراک بگذارند، دسترسی به آن را از دست خواهند داد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک