پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

امکان اضافه کردن ۶ لینک شبکه اجتماعی بیشتر در Google My Business فعال شد

کارن آهنگری کارن آهنگری
22 مهر 1402
زمان مطالعه: 3 دقیقه
امکان اضافه کردن ۶ لینک شبکه اجتماعی بیشتر در Google My Business فعال شد

گوگل اعلام کرد که امکان اضافه کردن لینک ۶ شبکه اجتماعی دیگر را در بخش پروفایل بیزینسی خود (Google My Business) برای کسب‌وکارهای متعددتری را نسبت به قبل در سراسر جهان فراهم کرده است. این ویژگی قبلاً فقط برای تعداد محدودی از مشاغل در دسترس بود، اما حالا برای کسب‌وکارهایی که در اکثر مناطق جهان واقع شده‌اند، فعال است.

این ویژگی امکان نمایش پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی را در پنل گوگل نالج (Google Knowledge Panel) در جستجوی گوگل و نقشه‌ها فراهم می‌کند.

امکان اضافه کردن لینک شبکه‌های اجتماعی بیشتر، می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا حضور خود در شبکه‌های اجتماعی را تقویت کنند و تعامل بیشتری با مشتریان ایجاد کنند. همچنین، می‌تواند منجر به افزایش ترافیک وب‌سایت‌ها شود.

افزایش امکان اضافه کردن لینک شبکه‌های اجتماعی بیشتر در پروفایل تجاری گوگل!

آموزش اضافه کردن لینک شبکه‌های اجتماعی به پروفایل بیزینسی گوگل

برای افزودن لینک شبکه‌های اجتماعی به پروفایل تجاری Google، صاحبین کسب‌وکارها باید مراحل زیر را دنبال کنند:

  1. به پروفایل تجاری Google خود در گوگل مپ بروید.
  2. روی «ویرایش پروفایل» کلیک کنید
  3. به «اطلاعات کسب‌وکار» بروید.
  4. روی «تماس» کلیک کنید.
  5. در زیر «پروفایل‌های اجتماعی»، پلتفرم شبکه‌ی اجتماعی که می‌خواهید لینک دهید، انتخاب کنید.
  6. آدرس وب صفحه یا حساب کاربری شبکه‌ی اجتماعی مربوط خود را وارد و ثبت کنید.

گوگل می گوید که این ویژگی به تدریج در حال گسترش است و ممکن است فعلا برای همه کسب‌وکارها در دسترس نباشد.

قبل از انتشار این خبر و فعال شدن قابلیت اضافه کردن لینک شبکه‌های اجتماعی دیگر، کاربران می‌توانستند لینک شبکه‌ی اجتماعی‌های زیر را در پنل Google My Business (GMB) خود ثبت کنند:

  • فیس‌بوک
  • ایکس (توییتر سابق)
  • اینستاگرام
  • یوتیوب
  • لینکدین
  • پینترست

اما براساس چیزی که گوگل به تازگی اعلام کرده است، علاوه بر لینک‌های بالا، کاربران می‌توانند لینک شبکه‌های اجتماعی زیر را نیز به پنل تجاری برند خود در GMB اضافه کنند:

  • واتس‌اپ
  • اسنپ‌چت
  • تیک‌تاک
  • ردیت
  • توییتر Spaces
  • Clubhouse

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گوگل، هنوز امکان ثبت لینک پلتفرم تردز در این پنل فعال نشده است.

مطلب مرتبط: آموزش سرچ عکس در پینترست 

اهمیت این ویژگی برای سئو و دیجیتال مارکتینگ

این ویژگی می‌تواند برای سئو و دیجیتال مارکتینگ مشاغل مفید باشد. با نمایش لینک پلتفرم‌های گوناگون در نتایج جستجو Google، بیزینس‌ها می‌توانند فرصت‌های بیشتری برای جذب مشتریان جدید ایجاد کنند.

علاوه بر این، این ویژگی می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا ترافیک بیشتری را به وب‌سایت‌های خود هدایت کنند. هنگامی که مشتریان لینک شبکه‌های اجتماعی یک کسب‌وکار را در نتایج جستجو مشاهده می‌کنند، ممکن است به وب‌سایت آن کسب‌وکار بروند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند.

به طور کلی، این ویژگی می‌تواند ابزاری ارزشمند برای کسب‌وکارهایی باشد که به دنبال افزایش حضور آنلاین و تعامل با کاربران خود هستند.

اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی را می‌توانید در اینجا ببینید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
کارن آهنگری
کارن آهنگری
شیفته‌ی سئو، محتوا و هوش مصنوعی! تو دی‌ام‌برد، تلاش می‌کنم که دانسته‌هاتون رو تو این حوزه‌ها، بیشتر کنم!
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی