پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

جشنواره سئو۲۴، ۷ روز تا صفحه اول گوگل!

سحر ملکی گاوگانی سحر ملکی گاوگانی
8 اسفند 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جشنواره سئو۲۴، ۷ روز تا صفحه اول گوگل!
زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دنیای کسب‌وکارهای آنلاین، بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا جزو سه رتبه اول گوگل قرار بگیرند. وقتی کمی به آمارها نگاه کنید به خوبی متوجه می‌شوید که رتبه اول بیشترین ورودی را دارد و رتبه‌های ۲ و ۳ سهم بسیار کمتری دارند. اما جالب‌تر اینجاست که حدود ۹۰ درصد مطالب در صفحات بعدی گوگل تقریبا هیچ کلیکی نمی‌گیرند و هیچ کاربری از طریق موتورهای جستجو وارد آن‌ها نمی‌شود. وقتی بیش از ۷۵ درصد کاربران آنلاین برای پیدا کردن چیزی که دنبالش هستند در گوگل جستجو می‌کنند، کاملا طبیعی است که همه کسب‌وکارها بخواهند بالاتر از رقبا قرار بگیرند. شرکت سئو۲۴ برای رسیدن به صفحه اول گوگل جشنواره‌ای برگزار کرده است که توضیحات بیشتر آن را در ادامه می‌خوانید.

شرکت سئو ۲۴ که یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های تخصصی در حوزه سئو است، طرح ویژه‌ای را برگزار می‌کند که در آن مشتریان این فرصت را دارند که از ۷ تا ۱۴ اسفند با ارسال فرم درخواست خدمات سئو، از ۲ پیشنهاد این جشنواره استفاده کنند:

  • قرارداد سئوی ۱۴۰۱ با قیمت سال ۱۴۰۰
  • ۷ میلیون تومان هدیه اختصاصی به انتخاب شما

در صورتی که در فاصله ۷ تا ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ فرم خدمات سئو را برای سئو ۲۴ ارسال کرده باشید، می‌توانید از این دو پیشنهاد جشنواره استفاده کنید.

در این جشنواره این فرصت را دارید که در ۷ روز خودتان را به صفحه اول گوگل برسانید و ۷ میلیون تومان هم به انتخاب خودتان هدیه ویژه دریافت کنید.

مزایای جشنواره سئو۲۴

 در این جشنواره سئو۲۴، برای قرارداد فرم‌های درخواست سئو که در بازه کمپین ارسال می‌شوند، قیمت قرارداد سئوی ۱۴۰۰ در نظر گرفته می‌شود. و علاوه بر آن ۳ هدیه ویژه ۷ میلیون تومانی هم برای شما  در این کمپین در نظر گرفته‌اند که می‌توانید متناسب با نظر خودتان یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

  • یک ماه بیشتر خدمات سئو
  • یک‌ سال پشتیبانی فنی وردپرس
  • اعتبار تولید محتوای متنی
بخوانید  نوین‌هاب هوش مصنوعی را به پلتفرم خود اضافه کرد

برای شرکت در این جشنواره می‌توانید از این لینک اقدام کنید و فرم درخواست خدمات سئو را برای سئو ۲۴ ارسال کنید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
سحر ملکی گاوگانی
سحر ملکی گاوگانی
نظرات

اسمارتک