پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

با امکان جدید دسته‌بندی تب‌ها در مرورگر کروم آشنا شوید

زهرا قنبری زهرا قنبری
25 شهریور 1399
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با امکان جدید دسته‌بندی تب‌ها در مرورگر کروم آشنا شوید
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چندی پیش گوگل کروم اعلام کرد که قصد دارد تب گروپ (tab group) را به این جستجوگر اضافه کند. حال پس از گذشت 4 ماه این قابلیت در دسترس همگان است. این تب به ساماندهی زبانه‌های فعال در گروه‌های مختلف کمک کرده و فعالیت کاربر را بهینه می‌کند. به این صورت که کاربر زبانه‌های باز مشابه روی جستجوگر را در یک گروه قرار می‌دهد که آسان‌تر به موضوع موردنظر دسترسی پیدا کند.

در حال حاضر سیستم عامل‌های مک، ویندوز، لینوکس می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. همچنین تب گروپ به طور پیش‌فرض برای تمام کاربران در نسخه ۸۵.۰.۴۱۸۳.۱۰۲ مرورگر Chrome مجاز است. اما هنوز خبری از اضافه شدن این قابلیت به نسخه اندروید و آیفون نیست. با امکان جدید دسته‌بندی تب‌ها در مرورگر کروم آشنا شوید 1

آموزش نحوه کار با تب گروپ

گروه زبانه (tab group) چگونه در کروم گوگل کار خواهد کرد

با ویژگی جدید گوگل کروم، کاربران می‌توانند زبانه‌های مختلفی را که باز کرده‌اند؛ در یک گروه قرار داده و آن را با تغییر نام و رنگ شخصی سازی کنند.
استفاده از این قابلیت آسان است و کاربران می‌توانند زبانه‌ها را برای ترکیب موقعیت‌های مشابه با مرورگر کروم سفارشی کنند تا آن را پاک کنند. این ویژگی جدید برای کسانی که برای انجام کار خود مجبور به سرچ کردن و باز کردن زبانه‌های مختلف هستند، مفید بوده و به فعالیت آن‌ها سرعت می‌بخشد.

با امکان جدید دسته‌بندی تب‌ها در مرورگر کروم آشنا شوید 2
ابتدا روی یک زبانه کلیک کنید و گزینه “Add به گروه جدید” را انتخاب کنید و زمانی که یک زبانه دیگر به عنوان گروه جدید راه‌اندازی می‌شود، زبانه‌های بازشده جداگانه روی یک نوار به گروه موردنظر مرتبط می‌شود. همچنین با کلیک روی آیکون گروه، گزینه‌ای باز می‌شود که شما می‌توانید از آن نام و رنگ خود را انتخاب کنید.

بخوانید  اپلیکیشن‌های محبوب ایرانی‌ها در گوگل پلی در پاییز ۱۴۰۱؛ فیـلترشکن‌ها در صدر

منبع: phoneworld

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا قنبری
زهرا قنبری
نظرات

اسمارتک