پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

Core update آگوست 2023 گوگل کامل شد

عاطفه سلحشور عاطفه سلحشور
18 شهریور 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
Core update آگوست 2023 گوگل کامل شد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل تایید کرده است که Core update آگوست 2023 که دومین به‌روزرسانی مهم سال جاری بوده، در طی 16 روز، در 7 سپتامبر تکمیل شد.

چرا این خبر مهم است؟

آگاهی از به‌روزرسانی‌های الگوریتم‌های گوگل برای برندها، کسب‌وکارها و سازمان‌ها حیاتی هستند؛ زیرا این الگوریتم‌ها در نهایت در مورد چگونگی نمایش سایت شما در نتایج جست‌وجوی گوگل تصمیم‌گیری می‌کنند. به بیان دیگر هر تغییر مثبت یا منفی که رتبه‌بندی سایت‌تان در موتورهای جست‌وجو با توجه به این به‌روزرسانی داشته باشد، تاثیر خود را به وضوح در ترافیک، تبدیل و درآمد خواهد گذاشت.

حال چه کاری از دست ما برمی‌آید؟

حالا که به‌روزرسانی مرکزی آگوست گوگل به اتمام رسیده، بهترین کار این است که ابزار آنالیتیکس خود را بررسی کرده و برای تغییرات دلخواه‌تان در سایت یا محتوا برنامه‌ریزی کنید. در حقیقت باید توجه داشته باشید که به‌روزرسانی‌های مرکزی گوگل برای سایت شما مثبت بوده یا موجب افت رتبه‌ها شده، همین نکته نشان‌دهنده لزوم بررسی دقیق سایت‌تان است.

همچنین گوگل اعلام کرده است که تاثیر منفی بعد از به‌روزرسانی مرکزی گوگل، همیشه به معنای وجود خطا در سایت شما نبوده و لزوما نباید اقدام خاصی برای برطرف کردن آن انجام دهید. به بیان دیگر شما باید همچنان به تولید محتوای باکیفیت ادامه دهید تا گوگل رتبه سایت شما را بهبود دهد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
عاطفه سلحشور
عاطفه سلحشور
نظرات

اسمارتک