پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گوگل از هوش مصنوعی برای تشخیص سریعتر نظرات فیک استفاده می‌کند

مرجان عبدی مرجان عبدی
26 بهمن 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گوگل از هوش مصنوعی برای تشخیص سریعتر نظرات فیک استفاده می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوگل اعلام کرده است بیش از ۱۷۰ میلیون review جعلی آنلاین را شناسایی و مسدود کرده است و در این مسیر از الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی برای محافظت از اعتبار برندها و کسب‌وکارها استفاده می‌کند.

در پی این خبر آمده است گوگل اکنون قادر است نظرات فیک را سریعتر شناسایی کند، ۱۷۰ میلیون review جعلی را در سال ۲۰۲۳ مسدود کرده است و الگوریتم جدید گوگل گفته می‌شود نظرات جعلی را با دقتی ۴۵ درصد بالاتر از الگوریتم قبلی تشخیص می‌دهد.

گوگل از هوش مصنوعی برای تشخیص سریعتر نظرات فیک استفاده می‌کند 1

این شناسایی review تقلبی برای صاحبان مشاغل  و کسب‌وکارها که با کامنت‌ها و نظرات فیک به اعتبار آنها در Google Maps و نتایج جستجو لطمه می‌خورد، بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

به کفته گوگل الگوریتم جدید آن براساس ۳ مزیت زیر می‌تواند به کمک کسب‌وکارها و اعتبار آنها بیاید:

تشخیص سریعتر: سیستم جدید machine learning الگوهای review مشکوک را سریعتر از روش‌های قبلی تشخیص می‌دهد.
افزایش دقت: دقت شناسایی نظرات و review جعلی در مقایسه با سال ۲۰۲۲ به گفته گوگل تا ۴۵ درصد بهبود یافته است. این امر می‌تواند به کسب‌وکارها اطمینان بیشتری دهد که رتبه‌بندی آنلاین آنها در درجه اول منعکس‌کننده تجربیات مشتریان واقعی است.
جلوگیری از کلاهبرداری: این الگوریتم review جعلی شخصی یا تلاش‌های هماهنگ گسترده و گروهی در جهت کلاهبرداری یا لطمه زدن به اعتبار کسب‌وکارها را شناسایی می‌کند و از آنها در برابر کمپین‌های جعلی سازمان‌یافته محافظت می‌کند.

 

 

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
مرجان عبدی
مرجان عبدی
نظرات

اسمارتک