
گوگل ادسنس قابلیت Related Search را برای صفحات محتوا راهاندازی میکند

شرکت گوگل در روز دوشنبه اعلام کرد که یک قابلیت جدید را برای سرویس تبلیغاتی گوگل ادسنس راهاندازی کرده است. این قابلیت جدید Related Search یا جستوجوی مرتبط نام دارد و مخصوص محتوای صفحاتی است که کاربران میخوانند. طبق گفته گوگل، این قابلیت جدید هم با هدف افزایش درآمد تبلیغات و هم بالا بردن مشارکت بازدیدکنندگان صفحات محتوا به گوگل ادسنس اضافه شده است.
قابلیت «جستوجوی مرتبط» برای صفحات محتوا اضافه شده است و زیرمجموعه اقدام «جستوجو» در سایت قرار میگیرد. شما با استفاده از این قابلیت میتوانید از نتایج جستوجوی داخلی سایت خود کسب درآمد کنید. این قابلیت تا حدود زیادی شبیه به ویجت «مقالات مرتبط» است، به این معنی که میتواند کاربران را تشویق کند تا در محتوای شما را بیشتر کاوش کرده و محتوای بیشتری را از شما بازدید کنند.
صاحبان سایت میتوانند واحدهای Related Search را در حساب ادسنس خود ایجاد کنند و آنها را به گونهای طراحی کنند که با سایتشان مطابقت و همخوانی داشته باشد. سپس میتوانند واحد Related Search را با یک تغییر کد ساده به سایت خود اضافه کنند. مزیت این قابلیت جدید برای کاربران گوگل ادسنس،هدایت کاربران بیشتر به نتایج جستوجوی داخلی است؛ جایی که گوگل ادسنس میتواند به کاربر تبلیغات بیشتری را نمایش دهد و به تبع، درآمد بهتری را برای صاحب سایت ایجاد کند.

مطالب پیشنهادی
