پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گوگل ادسنس قابلیت Related Search را برای صفحات محتوا راه‌اندازی می‌کند

زهرا محبی زهرا محبی
30 بهمن 1400
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گوگل ادسنس قابلیت Related Search را برای صفحات محتوا راه‌اندازی می‌کند
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت گوگل در روز دوشنبه اعلام کرد که یک قابلیت جدید را برای سرویس تبلیغاتی گوگل ادسنس راه‌اندازی کرده است. این قابلیت جدید Related Search یا جست‌وجوی مرتبط نام دارد و مخصوص محتوای صفحاتی است که کاربران می‌خوانند. طبق گفته گوگل، این قابلیت جدید هم با هدف افزایش درآمد تبلیغات و هم بالا بردن مشارکت بازدیدکنندگان صفحات محتوا به گوگل ادسنس اضافه شده است.

قابلیت «جست‌وجوی مرتبط» برای صفحات محتوا اضافه شده است و زیرمجموعه اقدام «جست‌وجو» در سایت قرار می‌گیرد. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید از نتایج جست‌وجوی داخلی سایت خود کسب درآمد کنید. این قابلیت تا حدود زیادی شبیه به ویجت «مقالات مرتبط» است، به این معنی که می‌تواند کاربران را تشویق کند تا در محتوای شما را بیشتر کاوش کرده و محتوای بیشتری را از شما بازدید کنند.

گوگل ادسنس

صاحبان سایت می‌توانند واحدهای Related Search را در حساب ادسنس خود ایجاد کنند و آن‌ها را به گونه‌ای طراحی کنند که با سایت‌شان مطابقت و همخوانی داشته باشد. سپس می‌توانند واحد Related Search را با یک تغییر کد ساده به سایت خود اضافه کنند. مزیت این قابلیت جدید برای کاربران گوگل ادسنس،‌هدايت كاربران بیشتر به نتایج جست‌وجوی داخلی است؛ جایی که گوگل ادسنس می‌تواند به کاربر تبلیغات بیشتری را نمایش دهد و به تبع، درآمد بهتری را برای صاحب سایت ایجاد کند.

بخوانید  جاجیگا از طریق پیگیری حقوقی تبلیغ Google ads رقیب روی نام برندش را متوقف کرد
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک