اخبار
گوگل ادز از UI جدیدش رونمایی کرد
الهه صالحی
4 تیر 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه
گوگلادز پس از ماهها A/B Test، از UI جدیدش رونمایی کرد؛ هدف این تغییر این است که کاربران تجربه ساده و روانتری از کار با این ابزار داشته باشند. دیزاین جدید گوگلادز قرار است تا پایان سال ۲۰۲۴ برای تمام کاربران به پیشفرض اصلی گوگلادز تبدیل شود.
به گزارش دیام برد، براساس اعلام گوگلادز قرار است همه کاربران این پلتفرم تا پایان سال به این دیزاین جدید منتقل شوند با اینحال گوگلادز این انتخاب را به کاربران داده است که تا پایان سال ۲۰۲۴ از طراحی قبلی استفاده کنند.
گوگل ادز اعلام کرده است که بر اساس بازخورد کاربران، گوگل تصمیم گرفته است که محتوای خود را به پنج دسته سطح بالا در بخشهای کمپینها، اهداف، ابزارها، صورتحساب و مدیریت تقسیم کند.
- صفحه کمپینها به بازاریابان امکان تجزیه و تحلیل، بهینه سازی و مدیریت کمپینها را میدهد.
- در صفحه اهداف تبلیغکنندگان میتوانند اهداف را تعریف، نظارت و بهروزرسانی کنند.
- در صفحه ابزارها کاربران میتوانند به ابزارهایی برای برنامه ریزی، مناقصه و بودجه، عیب یابی و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.
- در صفحه صورتحساب تبلیغکنندگان قادر خواهند بود که روی هزینهها و پرداختهای خود نظارت داشته باشند.
- در صفحه مدیریت، بازاریابان می توانند تنظیمات تیم، امنیت و حساب خود را مدیریت کنند.
نظرات