پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

سطوح دسترسی جدید در گوگل ادز

هادی مرادی هادی مرادی
12 بهمن 1398
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سطوح دسترسی جدید در گوگل ادز
زمان مطالعه: 2 دقیقه

حتما با گوگل ادز و خدمات مربوط به آگهی در آن آشنا هستید و نیازی به آن نیست که در این مقاله بیشتر از پیش به معرفی آن پرداخت. در این پلتفرم تبلیغات دیجیتال مانند بسیاری دیگر از سرویس‌ها، از آنجایی که نیاز به کار کردن یک تیم برای مدیریت کل پروژه است، این الزام وجود دارد که سطوح مختلفی از دسترسی برای کاربران تعریف و به وسیله آن محدودیت‌هایی برای گروه‌های مختلف درگیر در پروژه ایجاد شود. تعریف سطح دسترسی در نرم افزارها و سیستم‌های مدیریتی آنلاین در زمینه‌های مختلف روالی معمول است. در این مقاله با توجه این که از این پس می‌توانید جزئیات سطح دسترسی در اکانت گوگل ادز را مشاهده نمایید، به بررسی هر یک از این سطوح دسترسی خواهیم پرداخت:

سطح دسترسی اول با کمترین دسترسی، Email Only

گوگل به شما این امکان را داده است تا بتوانید سطح دسترسی برای کاربران تعریف و آن‌ها را به طبقات مختلف تقسیم کنید. در سطح دسترسی Email Only کاربر تنها نوتیفیکشن و گزارش‌هایی از سیستم گوگل ادز دریافت می‌کند. درواقع در این شرایط شما اجازه دسترسی به سیستم را نداده و فقط امکان مطالعه گزارش را برایاو در نظر می‌گیرید.

سطح دسترسی دوم، Read only

 در این سطح از دسترسی شما اجازه ورود به اکانت گوگل را دارید و می‌توانید در داخل خود اکانت به مطالعه گزارش بپردازید و کمپین‌ها را مشاهده کنید. علاوه بر این می‌توانید برای افراد دیگر دسترسی سطح قبلی را ایجاد کنید. در نهایت می‌توانید از ابزار کیورد پلنر و پیشنهادات ارائه شده توسط گوگل نیز اطلاع داشته باشید.

سطح دسترسی سوم، Standard

 همه آنچه که در بخش‌های قبلی به شما ارائه شده بود تنها جهت  کسب اطلاع بود و با افزایش و ارتقا دسترسی از حالت Read onlyبه استاندارد شما خواهید توانست، در کمپین‌ها و سایر تنظیمات مربوط به گوگل تغییرات ایجاد کنید. سطح استاندارد سطحی است که برای کارکردن روزانه با گوگل ادز طراحی شده است و به صورت معمول در اختیار کارشناسان سئو و مسئولان کمپین‌های تبلیغاتی قرار می‌گیرد.

سطح دسترسی چهارم، Admin

بالاترین سطح دسترسی در اکانت گوگل ادز مربوط به سطح ادمین است.  این سطح از  دسترسی در حقیقت برای مالک کسب و کار تعریف شده است و به وسیله آن می‌تواند علاوه بر مدیریت کمپین‌ها و استفاده از ابزارهای گوگل بر روی موارد دیگری مانند کنترلِ زمان ورود و خروج سایر اکانت‌ها، اجازه‌ دسترسی به اطلاعات توسط کاربران مختلف، متصل کردن اکانت گوگل ادز به آنالیتیکس و سایر پلت فرم‌های گوگل کنترل داشته و آنها را تعریف و یا تغییر دهد.

منبع: SearchEngineLand

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
هادی مرادی
هادی مرادی
خوشحالم که دی ام برد رو دنبال می‌کنین!
نظرات

اسمارتک