زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کمپانی گوگل در حال گسترش برنامه راستی‌آزمایی خود برای امن‌تر کردن تبلیغات مالی است. گوگل برای اولین بار این برنامه «تایید اعتبار» را در ماه سپتامبر 2021 در انگلستان راه‌اندازی و اجرا کرد و نتایج نشان می‌دهند که از آن زمان تا به حال، فراد تبلیغاتی در ترویج خدمات تا حد بسیار خوبی کاهش یافته است. با توجه به این نتیجه، گوگل قصد دارد که برنامه راستی‌آزمایی خود را در کشورهای دیگر گسترش دهد؛ به طوری که از تبلیغ‌کنندگان در آن کشورها می‌خواهد که ثابت کنند که مجاز به تبلیغ خدمات مالی هستند.

از آنجایی که کلاهبرداری‌های مالی در تبلیغات به کرات رخ می‌داد، گوگل به فکر راه چاره افتاد. راستی‌آزمایی درواقع یک لایه حفاظتی اضافه و مجزا در برابر کلاهبرداری‌های مالی ایجاد می‌کند و به افراد کمک می‌کند وقتی روی تبلیغات جستجو کلیک می‌کنند، وارد حقه‌های کلاهبرداری نشوند. پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز این برنامه در کشور انگلستان، گوگل در حال گسترش برنامه راستی‌آزمایی به کشورهای دیگر از جمله استرالیا، سنگاپور و تایوان است.

این راستی‌آزمایی دارای خط مشی‌ها و ارائه مدارک هویتی و مالی است که کسب‌وکارها و شرکت‌ها را موظف می‌کند که در برابر فرآیندهای تجاری خود بیشتر پاسخگو باشند. به گفته گوگل، تبلیغ‌کنندگانی که فرآیند تایید اعتبار جدید را تا 30 اوت تکمیل نکرده‌اند، مجاز به تبلیغ خدمات مالی با استفاده از گوگل ادز نخواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید