پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

گوگل امنیت و مراحل راستی‌آزمایی را در تبلیغات مالی گوگل ادز افزایش می‌دهد

زهرا محبی زهرا محبی
22 خرداد 1401
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گوگل امنیت و مراحل راستی‌آزمایی را در تبلیغات مالی گوگل ادز افزایش می‌دهد
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کمپانی گوگل در حال گسترش برنامه راستی‌آزمایی خود برای امن‌تر کردن تبلیغات مالی است. گوگل برای اولین بار این برنامه «تایید اعتبار» را در ماه سپتامبر 2021 در انگلستان راه‌اندازی و اجرا کرد و نتایج نشان می‌دهند که از آن زمان تا به حال، فراد تبلیغاتی در ترویج خدمات تا حد بسیار خوبی کاهش یافته است. با توجه به این نتیجه، گوگل قصد دارد که برنامه راستی‌آزمایی خود را در کشورهای دیگر گسترش دهد؛ به طوری که از تبلیغ‌کنندگان در آن کشورها می‌خواهد که ثابت کنند که مجاز به تبلیغ خدمات مالی هستند.

از آنجایی که کلاهبرداری‌های مالی در تبلیغات به کرات رخ می‌داد، گوگل به فکر راه چاره افتاد. راستی‌آزمایی درواقع یک لایه حفاظتی اضافه و مجزا در برابر کلاهبرداری‌های مالی ایجاد می‌کند و به افراد کمک می‌کند وقتی روی تبلیغات جستجو کلیک می‌کنند، وارد حقه‌های کلاهبرداری نشوند. پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز این برنامه در کشور انگلستان، گوگل در حال گسترش برنامه راستی‌آزمایی به کشورهای دیگر از جمله استرالیا، سنگاپور و تایوان است.

این راستی‌آزمایی دارای خط مشی‌ها و ارائه مدارک هویتی و مالی است که کسب‌وکارها و شرکت‌ها را موظف می‌کند که در برابر فرآیندهای تجاری خود بیشتر پاسخگو باشند. به گفته گوگل، تبلیغ‌کنندگانی که فرآیند تایید اعتبار جدید را تا 30 اوت تکمیل نکرده‌اند، مجاز به تبلیغ خدمات مالی با استفاده از گوگل ادز نخواهند بود.

بخوانید  نقد کمپین تبلیغاتی مالت‌ایچ «آیا ما دریانورد هستیم؟!»
نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

نیوشا کرمی
نیوشا کرمی

تبلیغات گوگل یکی از بهترین و پربازده‌ترین روش‌های تبلیغی دنیا در فضای اینترنت است که با کمک پلتفرم‌هایی مانند گوگل ادز خدمات و محصولات را در اختیار مخاطبان قرار میدهد

امیراخلاقی
امیراخلاقی

بدون شک بهترین و هدفمندترین سرویس تبلیغاتی در جهان که می¬توانید برای کسب‌وکار خود استفاده کنید تبلیغات گوگل ادز خواهد بود که با تسلط بر این ابزار می‌توانید نتایج شگفت انگیزی به دست آورید.

اسمارتک