
گالاردو در بوتیک مال ملل تهران، بوتیک شکلات افتتاح کرد


به گزارش دیام برد، برند گالاردو که زیرمجموعه فرمند است، بهتازگی در یکی از لوکس ترین مراکز خرید تهران، بوتیک شکلاتهای دستساز افتتاح کرده است. فرمند پیش از این نیز با راهاندازی یک کافه در مرکز شهر تهران، شیوهای متفاوت در برقراری ارتباط با مشتریان و افزایش آگاهی از برند به نمایش گذاشته بود.
علاوه بر گالاردو، بهتازگی چندین برند حوزه FMCG از جمله کالین، با افتتاح فروشگاههای حضوری در مناطق خاص تهران، به حوزه خردهفروشی راه یافتهاند. نکته قابل توجه این است که این فروشگاهها سنتی نیستند و بهجای فروش محصولات رایج و معمولی این برندها، به عرضه محصولات خاص و عمدتاً دستساز با بستهبندیهای لوکس میپردازند.
این استراتژی میتواند به دلایل مختلفی صورت گرفته باشد، از جمله:
جذب مشتریان خاص: ارائه محصولات لوکس برای جلب نظر مشتریان خاص.
ایجاد تنوع و افزایش سودآوری: ورود به بازار محصولات خاص که حاشیه سود بیشتری دارند.
تجربه خرید متفاوت: ایجاد فضایی لوکس که حس تجمل و ارزش را به مشتری منتقل کند.
لوکسسازی هویت برند: تغییر رویکرد برند به سمت جایگاه بالاتر در بازار.
مطالب پیشنهادی

تترلند در هفتمین سالگرد خود کمپین «منظومه تترلند» را اجرا میکند
