پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ابزار جدید و رایگان تریبون با نام «پایشگر عمومی» شروع به کار کرد

سحر ملکی گاوگانی سحر ملکی گاوگانی
24 فروردین 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ابزار جدید و رایگان تریبون با نام «پایشگر عمومی» شروع به کار کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تریبون ابزار جدیدی برای جامعه سئوکاران ارائه داده است که هم‌اکنون همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. این ابزار یک پایشگر لینک رپورتاژ آگهی است که در سئوی خارجی می‌تواند کمک زیادی به سایت کند.

تریبون با اشاره به اینکه ایندکس شدن رپورتاژها و فالو بودن دائمی لینک‌های داخل متن رپورتاژ یکی از دغدغه‌های اصلی در حوزه سئو است، این ابزار را به جامعه سئو معرفی کرد. به گفته تریبون، این دغدغه، مشکلاتی را متوجه صاحبان کسب‌وکار و فعالان حوزه سئو می‌کند که اتفاقا مدتی پیش در جامعه فعالان سئوی ایران هم ایجاد نگرانی کرده بود. تشخیص نیاز به چنین ابزاری هم از دل همین نگرانی‌ها و مطرح شدن مشکلات ایجاد شد؛ آنجا که چندین رسانه برخی از رپورتاژهای خود را از حالت ایندکس خارج کرده بودند و لینک‌های فالو را به نوفالو تبدیل کرده بودند.

رپورتاژی که لینک فالو نداشته باشد و ایندکس هم نشده باشد، عملا فایده‌ای ندارد و فقط باعث هدررفت سرمایه کسب‌وکارها می‌شود. پایشگر عمومی تریبون هم برای همین قصد طراحی و معرفی شده است تا به صورت کاملا هوشمند، وضعیت ایندکس شدن و فالو بودن لینک‌ها را تشخیص دهد و تغییرات آن را به شما اطلاع دهد. معمولا منتشرکنندگان رپورتاژ به این دلیل که تعداد بسیار بالایی از رپورتاژهای منتشرشده در دست دارند، تغییر وضعیت در رپورتاژ خود را ۲ الی ۳ ماه بعد متوجه می‌شوند. در نتیجه امکان بررسی روزانه آن برای منتشرکنندگان ممکن نیست و زمانی متوجه تغییرات می‌شوند که اثر لازم گذاشته شده است و کار از کار گذشته است.

این پایشگر سرعت اطلاع‌ از وضعیت رپورتاژ را به لحظه کاهش می‌دهد و به طور کامل سیر تغییرات رپورتاژ زیر نظر منتشرکنندگانش پیش می‌رود.

بخوانید  گوگل: اگر محتوای کپی‌شده رتبه بهتری دریافت کرد، ممکن است سایت منبع مشکل کیفی داشته باشد

ویژگی‌های پایشگر عمومی رپورتاژ تریبون

  • قابل استفاده برای تمامی رپورتاژهای منتشرشده
    با این پایشگر می‌توانید نه فقط رپورتاژهای منتشرشده توسط تریبون، بلکه رپورتاژهای منتشرشده در تمامی بسترها را رصد کنید. امکان پایشگر خودکار لینک از مدت‌ها قبل برای مشتریان تریبون فعال بود اما یکی از نکات مثبت پایشگر عمومی تریبون این است که از هرطریقی رپورتاژ آگهی منتشر کرده باشید، می‌توانید وضعیت آن را بررسی کنید. قابل توجه است که این ابزار محدود به کاربران تریبون نیست.
  • بررسی وضعیت رپورتاژ در کوتاه‌ترین زمان
    اگر منتشرکنندگان رپورتاژ بخواهند به صورت دستی به تحلیل شرایط وضعیت رپوتاژهایشان بپردازند، به دلیل دستی بودن و تعداد بالای رپورتاژها به زمان بسیار زیادی نیاز خواهند داشت. با این پایشگر، این امکان فراهم شده است که تمام رپورتاژهای خود را در قالب یک فایل اکسل و به صورت جمع‌بندی‌شده در اختیار داشته باشید.
  • ارسال گزارش خودکار
    در این بستر شما نیاز نیست به صورت روزانه و ساعتی به پایشگر سر بزنید و اطلاعات را دریافت کنید. شما می‌توانید با دادن یک آدرس ایمیل به طور مداوم  و به صورت یک برنامه ماهانه، هفتگی یا حتی روزانه از این خدمات به صورت کاملا رایگان بهره‌مند شوید. البته استفاده از این ابزار و همه قابلیت‌هایش برای همه کاربران رایگان است.

در صورت تمایل برای تست این ابزار، اینجا کلیک کنید.

نمونه تبلیغ
به اشتراک بگذارید:
سحر ملکی گاوگانی
سحر ملکی گاوگانی
نظرات

اسمارتک