پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

افزونه جت سئو راه‌اندازی و منتشر شد

زهرا محبی زهرا محبی
4 تیر 1401
زمان مطالعه: 3 دقیقه
افزونه جت سئو راه‌اندازی و منتشر شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جت سئو از سال‌ها پیش تا امروز به عنوان یک سرویس تحت وب برای آنالیز سئوی سایت مشغول فعالیت بوده است و در طول سال‌ها قابلیت‌ها و خدمات زیادی را برای صاحبان سایت و سئوکاران ارائه داده است. امروز نیز یکی از جدیدترین قابلیت‌های این سرویس را به شما معرفی می‌کنیم.

از هفته گذشته افزونه رایگان جت سئو در دسترس کاربران قرار گرفته است تا با نصب آن روی مرورگر گوگل کروم، خیلی سریع‌تر از قبل بتوانید از امکانات این سرویس استفاده کنید. به کمک این افزونه می‌توانید هر صفحه از سایت مورد نظر خود را تحلیل و آنالیز کنید و اطلاعات کاربردی زیادی را به دست آورید.

بخش‌های مختلف افزونه جت سئو

افزونه جت سئو

افزونه جت سئو شامل ٥ بخش زیر می‌شود:
١. نتیجه‌ تحلیل: در این قسمت، علاوه بر گزارش کلی درباره سایت، می‌توانید به بخش‌ هدینگ‌ها، تصاویر، لینک‌ها و وضعیت آن‌ها، ریدایرکت‌ها و همینطور متاتگ‌های همان صفحه دسترسی داشته باشید.
٢. گزارش عملکرد: در این قسمت می‌توانید امتیازهای مربوط به بررسی جت سئو روی سایت مورد نظر را مشاهده کنید. علاوه بر اینکه درصد مربوط به بخش‌های بدون مشکل، نیاز به بررسی و خطاها نمایش داده می‌شود، امتیاز کلی صفحه هم قابل مشاهده است که هر چه به ١٠٠ نزدیک‌تر باشد بهتر است.
٣. تغییرات گوگل: در این قسمت، آخرین وضعیت تغییرات الگوریتم‌های گوگل را مشاهده می‌کنید که هرچه طوفانی‌تر باشد، نشان‌دهنده تغییرات بیشتر در الگوریتم‌های گوگل است.
٤. رتبه کلمات: اینجا می‌توانید کلمات کلیدی برتر سایت مورد نظر را مشاهده کنید و ضمن اینکه با وارد کردن کلمه موردنظرتان در کادر پایین صفحه می‌توانید رتبه آن کلمه در گوگل و صفحه فرود آن را مشاهده کنید.
٥. لینک‌های مفید: در قسمت آخر هم توضیحات لازم درباره جت سئو و لینک‌های مفید قرار دارد.
می‌توانید افزونه جت سئو را از اینجا نصب کنید.

همچنین بخوانید: استراتژی سئو چیست؟ | صفر تا صد تدوین استراتژی سئو

امکانات دیگر افزونه جت سئو

  • رتبه جت سئو: اگر به قسمت گوشه بالا سمت چپ افزونه جت سئو دقت کرده باشید می‌توانید رتبه جت سئو را برای سایت موردنظر ببینید. این رتبه براساس میزان ترافیک ورودی گوگل محاسبه می‌شود.
  • نمایش صفحه نوایندکس: بعد از باز کردن بعضی از صفحات سایت‌ها، در گوشه سمت راست پایین، تصویر زیر به شما نشان داده می‌شود به این معنی که این صفحه نوایندکس شده است تا در صفحه نتایج گوگل نشان داده نشود.
بخوانید  گوگل تبلیغات سرچ مبتنی بر هوش مصنوعی خود را معرفی می‌کند

افزونه جت سئو

  • نمایش لینک نوفالو: بعد از نصب افزونه جت سئو، در بعضی صفحات، مشابه تصویر زیر دور لینک درج شده یک کادر قرمز رنگ نمایش داده می‌شود به این معنی که لینک موردنظر نوفالو است.

شما می‌توانید افزونه جت سئو را به صورت رایگان از این لینک دریافت کنید و در صورت داشتن هرگونه پبشنهاد یا انتقاد، آن را به گوش جت سئو برسانید.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
زهرا محبی
زهرا محبی
کشف دنیاها و آدم‌های جدید خوشحالم می‌کنه و یاد گرفتن زنده نگهم می‌داره. دی‌ام بُرد سرزمین جدیدِ پر از اکسیژنیه که الان توش سکونت دارم.
نظرات

اسمارتک