پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

گزارش سالانه ۱۴۰۲ فلای‌تودی؛ راه‌اندازی اپلیکیشن فلای‌تودی و رسیدن به بیش از ۴۰۰ هزار نصب

مهسا بهادری مهسا بهادری
9 تیر 1403
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گزارش سالانه ۱۴۰۲ فلای‌تودی؛ راه‌اندازی اپلیکیشن فلای‌تودی و رسیدن به بیش از ۴۰۰ هزار نصب

شرکت فلای‌تودی، گزارش سالانه عملکرد خود در سال ۱۴۰۲ را منتشر کرد. این مجموعه گزارشی از عملکرد سال گذشته خود را با شعار «سفر در کلاس جهانی» ارائه کرده است.

آمار و اطلاعات منتشر شده در این گزارش نشان می‌دهد فلای‌تودی رتبه یک فروش پرواز و همچنین هتل خارجی را حفظ کرده و در بخش‌های دیگر نیز رشد داشته است. این گزارش که می‌توانید نسخه کامل آن را از اینجا مطالعه کنید، به بررسی فروش، معرفی محصولات و خدمات جدید، بررسی رفتار و عملکرد کاربران و تغییرات منابع انسانی فلای تودی پرداخته است.

رشد ۷۳ درصدی فروش پرواز داخلی و خارجی

بر اساس این گزارش، در سال ۱۴۰۲ فلای‌تودی در عرصه فروش بلیط هواپیما، نسبت به سال گذشته ۷۳ درصد رشد داشته است. فروش بلیط هواپیمای خارجی ۷۵ درصد و فروش پروازهای داخلی نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است. در این گزارش آمده است که فلای‌تودی رتبه یک فروش بلیط هواپیما را در اختیار دارد.

گزارش سالانه ۱۴۰۲ فلای‌تودی؛ راه‌اندازی اپلیکیشن فلای‌تودی و رسیدن به بیش از ۴۰۰ هزار نصب 1

رنگ قرمز میزان رشد فروش بلیت هواپیما در سال ۱۴۰۱ و رنگ آبی میزان میزان رشد فروش بلیت هواپیما در سال ۱۴۰۲

پرفروش‌ترین ایرلاین‌ها

همچنین در میان ۹۰۰ ایرلاین داخلی و خارجی، ایرلاین‌های ترکیش، امارات و قطر در بخش خارجی و ماهان، ایران‌ایر و ایران ایرتور در بخش داخلی جزو پروفروش‌ترین‌ها به شمار می‌آیند.

گزارش سالانه ۱۴۰۲ فلای‌تودی؛ راه‌اندازی اپلیکیشن فلای‌تودی و رسیدن به بیش از ۴۰۰ هزار نصب 2

رنگ قرمز ایرلاین خارجی و رنگ آبی ایرلاین داخلی

رشد فروش ۱۰۳ درصدی فروش هتل داخلی و خارجی

آمار و ارقام گزارش سالانه فلای‌تودی نشان می‌دهند که در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱، فروش هتل خارجی با ۹۶ درصد و فروش هتل داخلی با ۱۶۶ درصد رشد همراه بوده است. در این گزارش آمده که فلای‌تودی رتبه نخست فروش هتل خارجی را در کشور دارد. این شرکت در بخش فروش هتل داخلی و خارجی رشدی معادل ۱۰۳ درصد داشته است.

گزارش سالانه ۱۴۰۲ فلای‌تودی؛ راه‌اندازی اپلیکیشن فلای‌تودی و رسیدن به بیش از ۴۰۰ هزار نصب 3

رنگ قرمز میزان فروش در سال ۱۴۰۱ و رنگ آبی میزان فروش در سال ۱۴۰۲

راه‌اندازی اپلیکیشن فلای‌تودی

در بخش دیگری از این گزارش به راه‌اندازی اپلیکیشن فلای‌تودی در سال ۱۴۰۲ اشاره شده است. نگاه به آمار نشان می‌دهد که این اپلیکیشن از زمان راه‌اندازی بیش از ۴۰۰ هزار نصب داشته و در مجموع کاربران ۲۹۳۰۰۰ ساعت از آن استفاده کرده‌اند.

اطلاعات آماری ارائه شده در این گزارش نشان می‌دهد زمان صرف شده در سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی افزایش پیدا کرده است. تعداد ثبت نام کاربران جدید ۵۰ درصد و تعداد بازدید از سایت ۲۴ درصد افزایش داشته‌ و همچنین تعداد بازدید از اپلیکیشن به رقمی نزدیک به ۲ میلیون رسیده است.

  گزارش سالانه ۱۴۰۲ فلای‌تودی؛ راه‌اندازی اپلیکیشن فلای‌تودی و رسیدن به بیش از ۴۰۰ هزار نصب 4

۷۵ درصد سفرها برای آقایان بود

در بخشی از گزارش عملکرد فلای‌تودی آمده سهم کاربران آقا در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته که این مسئله نشان دهنده تمایل بیشتر آقایان به سفر و استفاده از خدمات گردشگری در سال گذشته است. در سال ۱۴۰۱، ۶۰ درصد از کاربران فلای تودی آقا و ۴۰ درصد خانم بودند این نسبت در سال ۱۴۰۲ به ۷۵ درصد آقا و ۲۵ درصد خانم تغییر یافته است.

گزارش سالانه ۱۴۰۲ فلای‌تودی؛ راه‌اندازی اپلیکیشن فلای‌تودی و رسیدن به بیش از ۴۰۰ هزار نصب 5

رشد ۳۰۰ درصدی بازدید از مجله گردشگری فلای‌تودی

همچنین این گزارش به بررسی مجله گردشگری فلای‌تودی در سال ۱۴۰۲ پرداخته که نشان می‌دهد بازدید از مجله گردشگری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

گزارش سالانه ۱۴۰۲ فلای‌تودی؛ راه‌اندازی اپلیکیشن فلای‌تودی و رسیدن به بیش از ۴۰۰ هزار نصب 6

می‌توانید نسخه کامل گزارش فلای‌تودی در سال ۱۴۰۲ را از اینجا مطالعه کنید.

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی