پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

فلایتیو از هوش مصنوعی در خدمات پس‌ازفروش و پشتیبانی استفاده خواهد کرد؛‌ گزارش نشست خبری فلایتیو

الهه صالحی الهه صالحی
21 خرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فلایتیو از هوش مصنوعی در خدمات پس‌ازفروش و پشتیبانی استفاده خواهد کرد؛‌ گزارش نشست خبری فلایتیو
زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز  گذشته، فلایتیو، پلتفرم آنلاین خرید بلیط هواپیما، مدیرعامل جدید خود را معرفی کرد. براساس اعلام فلایتیو از این پس کامیار ایرانی مدیریت فلایتیو را برعهده خواهد داشت. فلایتیو در این رویداد برنامه‌های جدید خود را برای آینده اعلام کرد.

به گزارش دی‌ام برد، کامیار ایرانی که سابقه مدیریت شرکت آمادئوس ایران را در رزومه دارد در این رویداد به برنامه‌های خود برای آینده فلایتیو اشاره کرده و گفت: «ما در حال تلاش هستیم که در آینده از هوش مصنوعی در فلایتیو بهره ببریم و برنامه آینده ما استفاده از این فناوری را در بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش پیش‌بینی کرده‌ایم.»

فلایتیو از هوش مصنوعی در خدمات پس‌ازفروش و پشتیبانی استفاده خواهد کرد؛‌ گزارش نشست خبری فلایتیو 1

به گفته کامیار ایرانی، مدیرعامل جدید فلایتیو، این مجموعه قرار است در خدمات پس ‌و پیش از فروش با ماشین لرنینگ آموزش‌هایی را انجام بدهد تا بتواند بهتر پاسخ‌گوی نیاز مخاطبان خود باشد.

او با اشاره به اینکه در ۱۰ سال گذشته سرویس سفر آنلاین به واسطه ارائه کردن محصول براساس نیاز مشتری شکل گرفته است، تاکید کرد که تمرکز فلایتیو در سال پیش رو روی کشف مشتریان خواهد بود تا این مجموعه بتواند آن دسته از نیازهای مخاطبان را که برآورده نشده‌اند، مورد تحلیل و بررسی قرار بدهد.

مدیرعامل جدید فلایتیو به برنامه‌های خود برای همکاری با لندتک‌ها اشاره کرد و گفت که به زودی نتیجه نهایی مذاکره با پلتفرم‌های لندتک برای خرید اقساطی سفر اعلام خواهد شد.

همچنین علی کشفی، هم‌بنیان‌گذار فلایتیو در این رویداد از انتشار عمومی گزارش دوسالانه عملکرد فلایتیو در آینده خبر داد.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
الهه صالحی
الهه صالحی
روزنامه‌نگاری خوانده‌م و عاشق رسانه‌م؛ دی‌ام برد برای من فرصت جدیدی بود که بیشتر از دنیای جذاب مارکتینگ بدونم.
نظرات

اسمارتک