پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

ابزار ویدیو مارکتینگ اسموتی، ۲ ساله شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
4 مرداد 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ابزار ویدیو مارکتینگ اسموتی، ۲ ساله شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آژانس تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ فست‌کلیک، سرویس اسموتی را  با همکاری پلتفرم طاووس که یکی از زیرمجموعه‌های فست‌کلیک است و در حوزه تبلیغات ویدیویی فعالیت می‌کند ارائه کرده است.  اسموتی، ابزاری برای ارائه محتواها و تبلیغات ویدیویی است و در واقع یک بنر ویدیویی است که در آن تا ۳۰ ثانیه تبلیغات بصورت ویدیو نمایش داده می‌شود. فست‌کلیک درباره این سرویس عنوان می‌کند: «این ابزار با هدف بهبود صنعت تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ خلق شده و تمرکز آن بر روی ویدیو مارکتینگ است.»

از ابزار اسموتی می‌توان در جایگاه‌های بنری وب‌سایت‌ها استفاده کرد. سازندگان این ابزار ویدیو مارکتینگ، نام آن را «اسموتی» گذاشته‌اند چون ترکیبی از ویدیو، متن تبلیغ و دکمه اقدام به دعوت (CTA) است.

ابزار ویدیو مارکتینگ اسموتی

آزاددل، قائم مقام مدیر عامل فست‌کلیک درباره این فیچر جدید می‌گوید: «اسموتی که یکی از ابزارهای شناخته‌ شده ایرانی در زمینه ویدیو مارکتینگ به حساب می‌آید، حالا دو ساله شده و به طیف گسترده‌ای از کسب‌وکارها خدمات‌رسانی می‌کند. اسموتی با استفاده از امکاناتی چون Frequency Cap، مسیر تبلیغات آگهی‌دهندگان را هموار می‌کند. آگهی‌دهندگان در اسموتی می‌توانند تعیین کنند که تبلیغ در چه بازه‌های زمانی و چند بار برای هر بازدیدکننده، نمایش داده شود. همچنین، با کمک اسموتی، آگهی‌دهنده می‌تواند مخاطب هدف خود را مشخص کند و با ری‌تارگتینگ (Retargeting)، کاربرانی را هدف قرار دهد که پیش‌تر از وب‌سایت آن‌ها بازدید کرده‌اند.»

اسموتی، این امکان را به کاربران خود می‌دهد که فیلترهایی برای آگهی‌‌شان فعال کنند. آگهی‌دهندگان با فعال‌کردن فیلتر نمایش تبلیغ در یک استان مشخص یا نمایش آگهی در صفحاتی که کلیدواژه‌های مورد نظر آن‌ها را دارد، پیام تبلیغاتی‌شان را مدیریت و برای مخاطبان خود ارسال کنند

اسموتی، ابزار ویدیو مارکتینگ پلتفرم طاووس

ابزار ویدیو مارکتینگ اسموتی، ۲ ساله شد 1

ابزار ویدیو مارکتینگ اسموتی، ۲ ساله شد 2

 

ابزار ویدیو مارکتینگ اسموتی در وب‌سایت‌هایی که شامل برخی از رسانه‌ها نیز می‌شود استفاده می‌شود و این وب‌سایت‌ها از طریق پلتفرم طاووس، از ابزار اسموتی برای ارائه خدمات تبلیغاتی به کاربران خود استفاده می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر درباره این ابزار، می‌توانید به وب‌سایت پلتفرم طاووس مراجعه کنید.

بادکوبه
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات