پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

رونمایی از اولین گزارش ایونت‌مارکتینگ ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌های رویدادهای کسب‌وکاری در ایران

مهسا بهادری مهسا بهادری
27 خرداد 1403
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رونمایی از اولین گزارش ایونت‌مارکتینگ ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌های رویدادهای کسب‌وکاری در ایران

فیناپ که یک رویداد تخصصی فناوری‌های مالی در ایران است اعلام کرده گزارشی تحلیلی درباره «تاثیر رویدادها بر کسب‌وکارها» منتشر خواهد کرد. فیناپ از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده و همواره به دنبال تاثیرگذاری در اکوسیستم مالی و فناوری ایران بوده است.

فیناپ پیرامون گزارش پیش‌روی خود توضیح می‌دهد: «فیناپ با طراحی و برگزاری بیش از ۲۳ رویداد و حضور بیش از ۸ هزار شرکت‌کننده از سراسر کشور، به‌عنوان یکی از پیش‌روهای حوزه فین‌تک شناخته می‌شود. انتشار این گزارش نقطه عطفی برای فیناپ است که تلاش کردده بینشی دقیق درباره نقش رویدادها در رشد و استراتژی‌های بازاریابی کسب‌وکارها ارائه دهد. این گزارش که طی پنج ماه تهیه شده است، تصویری روشن از جایگاه رویدادها در کسب‌وکارهای ایرانی ارائه می‌دهد.»

اولین گزارش ایونت‌مارکتینگ ایران با بررسی نظرات ۱۴۸ نفر از جمله مدیران عامل، مدیران بازاریابی و متخصصان روابط‌عمومی، به بررسی ابعاد مختلفی از فرصت‌ها و چالش‌هایی که کسب‌وکارها در برگزاری یا حمایت از رویدادها با آن مواجه هستند، پرداخته است.

بخشی از این گزارش با عنوان «قصه فیناپ» اطلاعات و آماری از ۷ سال فعالیت مستمر تیم فیناپ در حوزه فین‌تک روایت شده است.

گفته می‌شود این گزارش در تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۳ در رویدادی با نام «درباره رویداد» با حضور ۲۵۰ نفر از مدیران و متخصصان حوزه‌های بازاریابی، روابط‌عمومی و رویداد در مجموعه فرهنگی_هنری برج آزادی رونمایی خواهد شد. در صورت تمایل از طریق این لینک ثبت‌نام کنید.

این گزارش پس از برگزاری رویداد، برای علاقه‌مندان در وب‌سایت فیناپ در دسترس خواهد بود.

 

پاکت
به اشتراک بگذارید:
مهسا بهادری
مهسا بهادری
نظرات

در حال بارگیری کپچا...

هارمونی