پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار

روزنامه اطلاعات، در ۹۸ سالگی جوان شد

تحریریه دی‌ام‌برد تحریریه دی‌ام‌برد
25 تیر 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
روزنامه اطلاعات، در ۹۸ سالگی جوان شد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

روزنامه اطلاعات از لوگوی جدید خود رونمایی کرد؛ این لوگوی جدید با الهام از لوگوی ۹۷ سال قبل این روزنامه طراحی شده است.

بسیاری از برندهای قدیمی ایرانی و خارجی با گذر زمان، دست به تغییر لوگو خود زده و ری‌برندینگ انجام می‌دهند. در روزهای گذشته، یکی قدیمی‌ترین روزنامه‌های ایران که از تیرماه سال ۱۳۰۵ در تهران منتشر می‌شود، لوگو خود را تغییر داده‌ و از چهره تازه‌اش رونمایی کرده‌است. 

لوگو قدیمی روزنامه اطلاعات

روزنامه اطلاعات، در سالگرد ۹۸ سالگی خود به گذشته سفر کرده و از لوگوی جدیدش که با الهام از لوگوی ۹۷ سال قبل این روزنامه طراحی شده، رونمایی کرد. روزنامه‌ای که از سال ۱۳۰۵ تا ۱۳۸۹، در نوبت عصر چاپ می‌شد و پس از آن نوبت انتشارش را به صبح‌ها تغییر داده است، اکنون با ظاهری متفاوت چاپ می‌شود.

روزنامه اطلاعات در فرآیند ری‌برندینگ خود نگاهی به گذشته داشته و گذشته را چراغ راه آینده دانسته است. روزنامه‌ای که سال‌هاست منتشر می‌شود و بخشی از زندگی روزمره چند نسل را به خود اختصاص داده‌است، در ۹۸ سالگی متحول شده‌است. تماشای صفحه اول این روزنامه روی پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها با همان اندازه و ظاهر تکراری، عادت خیلی از مردم شده‌ بود. حالا شیپور صوراسرافیل که روزگاری به بازگویی اخبار اشاره داشت، بار دیگر در قالب مردی یونانی به روزنامه اطلاعات بازگشته‌است. صفحه‌بندی روزنامه اطلاعات در ری‌برندینگ جدید آن تغییر کرده و اندازه این روزنامه صبح، کوچکتر از قبل شده‌است. 

صفحه اول روزنامه اطلاعات پس از ری‌برندینگ

مسئولین روزنامه اطلاعات، دلیل این تغییرات ظاهری در تولد ۹۸ سالگی‌اش را پاسخ به سلیقه نسل‌های جدید و انطباق با شرایط روز عنوان کرده‌اند.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
تحریریه دی‌ام‌برد
تحریریه دی‌ام‌برد
نظرات

اسمارتک