پرفورمنس مارکتینگ پلتفرم تبلیغات آنلاین دارت ادز
اخبار گزارش‌ها

«دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را به شیوه چریکی، با پیام «از جاده قدیم نرو» اجرا کرد

سهیل یاسائی سهیل یاسائی
15 اسفند 1402
زمان مطالعه: 2 دقیقه
«دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را به شیوه چریکی، با پیام «از جاده قدیم نرو» اجرا کرد
زمان مطالعه: 2 دقیقه

«دکتردکتر» در اولین کمپین محیطی خود، با پیام «از جاده قدیم نرو» خدمات پزشکی این مجموعه را به مخاطبان معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی دکتردکتر، این مجموعه بعد از اجرای چند کمپین در بستر آنلاین از دوازدهم اسفند، اولین کمپین محیطی خود را در تهران و با نصب روبان از آینه بغل خودروها آغاز کرد.
در این کمپین که با استفاده از تکنیک گوریلا مارکتینگ طراحی شده، دکتردکتر بروشوری را با روبان سفید به آینه ماشین‌ها نصب می‌کند كه در یک سمت تصویری از یک جاده را وجود دارد و در طرف دیگر شعار این کمپین نوشته شده است.

«دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را به شیوه چریکی، با پیام «از جاده قدیم نرو» اجرا کرد 1

شعار این کمپین «از جاده قدیم نرو!» است که کنایه‌ از سبک قدیمی دسترسی به پزشک و سختی‌های انجام امور درمانی دارد؛ دکتردکتر در این کمپین، متمرکز بر معرفی سرویس نوبت‌دهی آنلاین خود است و آن را با روش‌های سنتی قیاس می‌کند. از دیگر خدمات این مجموعه امکان برقراری تماس تلفنی با پزشک یا چت آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری در مطب است.

«دکتر‌دکتر» اولین کمپین محیطی خود را به شیوه چریکی، با پیام «از جاده قدیم نرو» اجرا کرد 2

بر اساس گزارشی که این مجموعه در اختیار دی‌ام برد قرار داده است، هدف از ایجاد کمپین«از جاده قدیم نرو» معرفی حق انتخاب برای رزرو آنلاین نوبت پزشک وامکان دریافت نوبت و ویزیت تلفنی یا آنلاین با پزشک برای کاربر است. دکتردکتر همچنین صفحه لندینگی را هم طراحی کرده که در آن گذر از جاده قدیم و انتخاب مسیر جدید را به صورت ویژوآل درآورده است.

لازم‌ به ذکر است که کد تخفیف یک ساله‌ای برای ویزیت تلفنی از طرف این برند در این کمپین برای مخاطبین در نظر گرفته شده که تا ۱۲ بار، قابل استفاده است.

مدیانا
به اشتراک بگذارید:
سهیل یاسائی
سهیل یاسائی
در سودای فهم و خلق
نظرات

اسمارتک